Key Stone...

files



Awak..jgn la baca blog saya klu awak tak suka saya neh..

tp saya sedang berusaha menyukai awak...percayalah...

saya segan la bila awak yg xsuka baca blog ni..

yelah..saya ni xpandai menaip..

tak reti nak berceloteh..

mgkin 'awak yg xsuka cara saya tulis blog' klu boleh bg la tunjuk ajar..

ermmm...dari aspek kesopanan dan kesusilaan ker...

keharmonian berumah tagga ker...semangat setia kawan ker...

insyaAllah...jika ilmu awak itu ikhlas dan jujur utk membetulkan org lain..

mgkin ia boleh mengubah saya,awak dan rakan2 yg lain untuk membentuk modal insan yg baik sprti sasaranan dari pihak kerajaan...

Selamat..Aman ..Makmur...Amin...

semoga kita sama2 menjadi seorg blogger yg berilmu..beriman..bertaqwa..dan beramal soleh...


12 Note:
gravatar
qyla berkata...
Isnin, April 07, 2008 1:49:00 PTG  

ermmmm..mostly dey all tak phm bhs..akuu dah kena..kesian mereka..emmmmmmmmmmmm bljr tingi2..tp tak phm bahasa yang mudah..betoi kah?

gravatar
Azri Ace berkata...
Isnin, April 07, 2008 10:38:00 PTG  

OIT!!!!

Curik ayat aku!!

I'm Mayor OF STFU!!
:D

gravatar
xinsiera berkata...
Isnin, April 07, 2008 11:49:00 PTG  

dh laa ekel....
wat bodo je laa ngn sme dugaan nie.
time to move on.
be an adult.
take things seriously and act professionally.
okie?

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, April 08, 2008 2:42:00 PTG  

mun..aku terima nasihat ko bulat2..peace...\(^o^)/

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, April 08, 2008 2:42:00 PTG  

azri..aku terpaksa mminjam aya ko...nnt aku bagi royalti neh..5% dari keuntungn...

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Selasa, April 08, 2008 3:03:00 PTG  

lupakan kritikan yang x membina dari org lain yang x paham bahasa. buat dek je.. ko teruskan menulis, x payah hiraukan manusia2 x paham bahasa tu...

gravatar
Esteban Granero berkata...
Selasa, April 08, 2008 9:38:00 PTG  

kebebasan bermedia!

gravatar
sHe berkata...
Selasa, April 08, 2008 11:29:00 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, April 09, 2008 7:56:00 PG  

[QYLA]
kdg2 mereka da phm..tapi saja wat2 xphm...demi nk jatuhkan org lain..sggup kutuk diri sendri sbg anon...pastu org akan blame sum1...

[azri]
smlm, she ckp dia xberkenan ngn ayat tue..dia ckp lg "klu boleh tukar ler"...haih..T_T terpaksa la aku tarik blk royalti 2...

[mun]
mun,mmg aku da edit entri tue..tukar ayat yg lebih baik dan lebih sopan..tp profesional seseorg itu bagaimanakah?...aku pon xjelas sgt..sbb,dulu aku ada sorg member..dia suka perjuangakan soal profesional dlm semua hal..wlpn pd hakikatnya x..xpuas ati pon ckp blkg gak...semua manusia hampir sama prangai nyer..jd setiap org ada cara sendiri nk ekspress their feeling...so do i..haih..T_T

[sob]
aku try la ni...aku wat cmni pon nok suh dia sedar secara bhemah...bak kata [naza]..kebebasan bermedia...

gravatar
sHe berkata...
Rabu, April 09, 2008 8:38:00 PTG  

erm....

cayer berpuas hati dgn yang ini..
:):):)

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, April 09, 2008 10:25:00 PTG  

[qyla]
awat hg delete comment?..

[adik]
thank 4 ur advise..

gravatar
sHe berkata...
Khamis, April 10, 2008 7:00:00 PTG  

ur wc.. :)

Catat Ulasan