JeNeGhOw!!!

files



Nenek kebayan dtg wat hal kat tempat aku…

Aku plak time tu..manusia yg paling kuat….

Al kisah bmula bila…

Nenek kebayan culik baby…(ala2 PHSM kot)

Dia bwk blk baby tue masuk gua..

Tempat dia mengnap...

Aku dan heroin aku dlm mimpi melakukan adegan...

Kejor yok kejor!!!..sampai ke gua tu...

Tp yg herannya..

Nenek kebayan tinggalkan baby tu kat luar gua..

Tepi semak..

tapi aku suh heroin au masuk dulu...

lepas beberapa minit kot..

aku pon masuk..

aku tgk heroin aku tgh dok mnyuap ngn nenek tu..

haih!!...

aku pon g dkt ngn nenek tue...

pastu cekik dia...aku warning....

tp dia wat bodoh jer....

Aku pon cekik sampai putus kepala…

Tp kepala dia leh sambung blk..

Dan terus wat muka slumber...

Dia cekik aku blk..

Putus kepala...

Aku kalah..

Aku terpikir...(masa kepala putus)

Bukan ker aku org yg plg kuat?

Naper ada lg org yg lebih kuat?

Mimpiku pelik....

3 Note:
gravatar
sHe berkata...
Khamis, April 03, 2008 6:08:00 PTG  

kuat jeneghow kot..hehe..

gravatar
Azri Ace berkata...
Khamis, April 03, 2008 11:27:00 PTG  

hahaha...
heroin ko lg berani dari ko...
iskh3...nasib baek la beliau xde pape.
klu x, ade plk hero-heroin baru msk selamatkn hero-heroin yg kene cekik dgn makcik tuh

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, April 04, 2008 8:31:00 PG  

aku suh dia masuk dulu..sbb ktorg ni sama2 kuat..machoOoOoOo...lgpon..herion tu xpandai jaga baby..aku jugak yg kena jaga..

sbb tue aku ckp mimpi ni pelik..mana mustahil bg seorang yg kuat,gagah dan bijak perkasa mcm aku (semua klebihan hanya dlm mimpi ) bleh kalah ngan org tua...haih..

Catat Ulasan