Geran Hilang..

files



Arghhhhh….tekanan tul arini…duit da ada…geran motor plak entah kat mana...geledah satu bilik..tak jumpa2 jugak..baru jer nak senyum lebar sket bila tau duit saku sudah penuh.. naper leh jadi pelupa niiiiiiii……..!!!!!!! baru jer nak merasa naik motor yg legal…aiyokk….tiap2 hari kena redah jalan blkg lagi…sadis tol!!!...

Nnt nk bawak blk lepas abis study camaner yek?...seludup masuk ngn lori babi..mungkin lepas kot..polis tak makan rasuah dari kocek si pemandu babi…kot la…mana la tahu..ada cadangan tak camner ?...sapa tau kos nak wat geran baru?....

12 Note:
gravatar
Azri Ace berkata...
Ahad, April 13, 2008 10:57:00 PTG  

urmm....kn g jpj tny la haikel
aritu aku g tgk cm mahal gak.
takut kn g check kt jpj lg:(

gravatar
qyla berkata...
Isnin, April 14, 2008 12:18:00 PG  

aku rasa betoi ckp org kat atas tu..ko g tny kat jpj lah..selama ni bwk moto secara tak halal lah ni???haih..T_T

gravatar
sHe berkata...
Isnin, April 14, 2008 4:09:00 PG  

dear, ada la tu..
mesti terselit kat mana2..
sbb kamu bukan jenis yg letak barang merata2 melainkan terlupa..
ker da terbuang dalam tong sampah tak?? :(

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, April 14, 2008 6:11:00 PG  

[azri]
member aku pernah cakap 1K jugak nk wat menda alah ni...T_T

malang sungguh nasibku ini..

[qyla]
yup illegal la cik kak..roadatax ku mati dah 4hari dah...haip...

[adik]
tu la pasal..mmg geran tue letak dalam beg jer kot..beg yg simpan fail2..bukannya bawak kuar g mana2 pon ngn geran tu...haih...

bantuin...

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, April 14, 2008 11:19:00 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
gravatar
Azri Ace berkata...
Isnin, April 14, 2008 12:43:00 PTG  

HA>>???!! 1k??
giler ker?
baek beli moto baru.pastu bt geran laen.

sedap pn sdp.
giler ar jpj nih.
sume nk paw.
jgn kn road block dgn jpj or rela tu cukup la.
ilang duit ko bg duit kopi kt dorg

gravatar
sHe berkata...
Isnin, April 14, 2008 2:21:00 PTG  

dalam fail2 tu check tak?
ada tu..kalo takde kat sini,
mesti ada kat kB..terselit..
xpe2..carik je slow2..
nanti kang da bayar sriban, tiba2 jumpa geran tu..ke rugi tu..
sriban tu, bleh renew roadtax utk 15 tahun tau..huhu.. :(

gravatar
OceaN Deep berkata...
Isnin, April 14, 2008 5:51:00 PTG  

ish3 ko ni.. illegal driver rupenye..huu
kalu aku pakcik pulis..haa.. siap la ko aku saman heh heh..
harap2 ko jumpe la geran itu..

gravatar
Azri Ace berkata...
Selasa, April 15, 2008 3:49:00 PG  

jom la kita p umah haikel ramai2 punggah2 n semak2 kn umah beliau:P


aku bg klu kt mane geran ko. Geran aku warna pink. ko pn mst warne pink gak.

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, April 15, 2008 10:17:00 PG  

[azri]
oit ape kes geran kaler pink..aku punya krim la (mungin suatu masa dahulu putih)..meh la tlg aku cari..aku da stop cari..sbb nk study..nnt bila ponat2 cari..peluh..study pon enggak leh masyuk..T_T

tp aku pun enggak pasti betol ke idak harga renew tu..haih..wlcmner pon..duit tetap duit..

Say No to Cyber Criminal and Police eat Shit.Many Periti yor Face...

[adik]
udah cek yg oiiii..da dua kali dah..selai2..tak terkecuali walaupun satu...haih..cmner ek..pakai duit awak dulu lah..nnt claim ngn mas kawin...

[lea]
klu ko pakcik polis?.krisis identiti kah?..kakak ke Puan ke cik ker makcik ke aku ley tima lg lea..haih..klu ko jd lg aku suka tayang2..dan aku tahu ko bukan jenis makan rasuah cam kebanyakan polis kat luar sana..kan?..kan?...

sedap2 jer kutuk polis..haih..

gravatar
sHe berkata...
Selasa, April 15, 2008 4:43:00 PTG  

nak pinjam?? bley.. tapi cayer ader 20 sen jek..tu pun duit simpanan utk kenduri kawen..cukup ker??

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, April 15, 2008 11:03:00 PTG  

cukup la kot...nnt guna duit tu wat main kutu...

Catat Ulasan