Rumah :: SPA8 :: KPLI

files



Arini..aku balik Kb…

Lepas pukul 3 kot..sbb tumpang member aku ada kelas…

Smlm aku ada gtau kawan aku…

Dia ckp “haih, da nk habis sem pon nk blk jgk?”..

Aku blk ni pon bkn sbb suka2..

Tp sbb ada task g perlu aku setel..

Demi masa depan aku yg entah apa2...

Sabtu ni ada exam SPA8..

Ntah leh jwb ke tidak...

Aku pon xpasti....

Sbb member2 aku ckp susah...

Soalan byk..

Masa terhad....


Demi masa depan....

KPLI pon aku isi gak....

Tp aku pelik...

Naper dalam kelayak mengisik...

Untuk lepasan 2007...

Padahal...tahun lepas ok jer kawan aku isi...

(klu nk di ikutkan lepasan 2006 la kan?)..

Dengar citernya...Kementerian xnak pisang bbuah 2x...

Dulu ada dah budak tipu..

Dorg guna sijil sementara masa temuduga...

Sampai da kerja...Head Master suh update sijil yg konvo yg betul..

Tp dia bdalih...last2 kantoi...sbb ada paper gagal...

Yg sekor lagi...dia g copy sura tawaran member...

Bila maktab check..xde dlm data....

Tp dorg suh bljr dulu...last2..kantoi gak...

Kelemahan dorg..kita yg kena...

2 Note:
gravatar
sHe berkata...
Khamis, April 03, 2008 6:00:00 PTG  

ke sebenarnya dia dah xde duit nak bagi elaun sorang 1377 sbulan? hampess lah ini.. :(

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, April 04, 2008 8:40:00 PG  

mungkin kot...tp pasal elaun dah dpanjangkan tempoh KPLI..stahun setengah...produk guru lambat sket kluar..bukan elaun tp gaji..start plg kurg satu lapan...lg byk dari satu tiga..

dimana kamu si pari2...sialan si pari2..nggak mau bantuin guek...nnt ku bilang sama sama siska dan segala jenis bawang...

Catat Ulasan