Elmo dan Sahabat, Aku Sayang Kamu.

files , , ,


Ini rancangan favret sepanjang zaman. Agak teruja juga bila dapat tengok mereka secara life. Mungkin kamu dan kamu boleh kata aku ini childish, harap muka sahaja tua ( dalam erti kata lain, MATANG). Mungkin kamu tak sehaluan ingin mengenali mengapa dan kenapa manusia seperti kami memerlukan sesuatu seperti ini. Bila di tanya soalan ini, mungkin aku sendiri pon tak dapat menjawabnya dengan jelas .

Elmo, secara jujurnya aku sentiasa merindui celoteh dan keletah manja dari kamu. Sungguh cumil yang teramat bagiku. Mujur aku punya sedikit koleksi simpanan tentang kamu, sedikit sebanyak dapat juga aku mengubat kerinduan bila kamu tiada dimata ku. En. Elmo, kirimkan salamku kepada sahabat-sahabatmu yang lain. Jika ada peluang, terasa ingin sekali berjumpa dan berpelukan dengan kamu semua. Terutamanya sahabat perempuan kamu yang pandai menari itu.

OMG, aku masih lelaki rupanya. Masih ada keingin bersama perempuan. Walaupun punya koleksi patung elmo, adakah kamu masih menganggap aku punya hobi masih tidak mencapai kelas pertama. Maafkan aku paklah, kerana acuan itu aku biarkan sahaja. Elmo atau paklah?ada baiknya aku pilih Elmo. Selamat Mengundi Rakyat Terengganu



Nota kaki: Jusco Bukit Indah

4 Note:
gravatar
Yazid Husain berkata...
Khamis, Januari 01, 2009 12:54:00 PTG  

elmo

cutenye.

bart pun ade?

nak video

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Januari 01, 2009 4:32:00 PTG  

meh pendrive..nnt aku bagi...aku nk upload tapi size besar sgt...T_T

gravatar
yR berkata...
Khamis, Januari 01, 2009 8:13:00 PTG  

ak nk koleksi ko, bole x?

nk try baling selipar

sebab mcm seronok je

kalau semuanya jatuh

ak pun peminat sesame street gak dulu

antara watak yg ak suka ialah watak yg kat tong sampah, sebab dia macam sempoi

cookie monster pun favourite ak gak
sal kalau makan, asyik bersepah je
tapi x masuk perut pun

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, Januari 02, 2009 9:52:00 PG  

mana boleh..aku beli sket si tumble bagi sket..nama pon koleksi..watper nak bagi ko..nnt bukan koleksi la namanya..tu derma...

haha..yg dalam tong sampah pon aku suka gak...slumber badak dia jer lepak kat dalam tu..aku pernah tgk design dalaman umah underground dia..agak besar la jugak...nampak jer cam tong sampah..

Catat Ulasan