Tagged

files

Hahaha…da lama aku xdapat menda ni…last skali dapat..da ri cik kamaliah..tp time tu aku kena sindrom blogger block. So, bila da dapat balik ni..aku try tunaikan hasrat org yang menge’tag aku..credit to qilah… =p

a) Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng-tag dia...

ermm..aku xtau sgt r pasal si qilah ni..tp 10 benda yang aku tau ni jer…

1. Dia ni org yang aku kenal masa kat matrik dulu..

2. Nama ex-dia syafiq..ngee~~~sori..xde idea..

3. Pakwe dia skrg org srwk..P’E..

4. Dulu dia ngorat P’E masa tgh main wall climbing…ngeee~~~

5. Dulu dia suka turun tgk P’E blatih hoki…

6. Masa P’E kena bltatih hoki..dia tau P’E akan dahaga..so, dia bawak bekalan air dari rumah…ngee~~~

7. Dia ngan P’E suka main masak2 n jemput org dtg join skali makan masakan dorg.

8. Jika nak compare antara qilah ngan P’E..P’E lagi pandai masak..Ngeee~~

9. Klu qilah masak..ada jer yg kurang dan akan di repair balik oleh si bf nya..P’E..

10. Aku pon kompius..10 benda yang patut aku tulis ni pasal Qilah ker..pasal P’E…T_T

b) Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. about yourself.

1. klu aku tido..perkara yang hampir wajib akan berlaku…berdengkur…aku punya rekod buruk perihal dengkur..aku pernah ada rekod buruk pasal dengkur…sbb aku pernah dengkur masa camping..hampir semua org berjaga malam time camping dengar dengkuran aku. Aku pernah dengkur masa naik bas…haih..malu~~~..sbb ada org gtau..yang paling xleh blah..aku pernah dengkur time kat panggung..da la citer James Bond : Quantum of Solace…T_T…time part citer tu tgh slow…seb baik member aku kat sebelah sempat kejut aku. 2 kali aku pernah wat appointment untuk medical check up pasal dengkur..tapi dua2 kena hari exam…T_T.

2. aku x suka kutuk org sebenarnya..setiap aku dengar org kutuk mengutuk..aku jadi xleh tahan..aku akan rasa nak join skali…last2 aku turut sama terlibat dalam conspiracy murahan ni…T_T..aku dah try nak ubah…tapi org sekeliling aku ni yang xnak berubah,..jadi aku pun terikut-ikut ngan mainstream..aja-aja fighting!!!!

3. aku xsuka bila terlepas bas..aku slalu suruh org hantar aku paling 30 minit awal..2 jam awal pun aku xkesah…bukan apa..aku takut sesuatu jer terjadi masa otw..klu eksiden ker…apa ker..aku leh amik teksi..xperlu burn kan tiket aku…lagi pu..klu btolak awal..xperlu rushing2..xperlu bwk kereta laju..nnt bahayakan nyawa aku jugak…T_T

4. future wife aku tempat aku berkongsi masalah..suka duka….apa2 hal skali pun..dia segalanya bagi aku..byk benda yang ktorg kongsi..so korg jgn cuba nak korek rahsia aku daripada dia.

5. aku jadi gelabah bila terlalu2 gelap. Rasa macam lemas. Cam duk dalam kubur jer…T_T dan tiba2 jer jadi berdebar..bila dah berdebar..mula lar terbayang macam2..klu belh biar ada sciput cahaya pun da kira OK. Kurang sket stress ketika gelap. ..aku xleh byg si fulan2 yang suka tido dlm gelap gelita..

6. jam tangan aku biasanya aku set 15 minit awal..suatu perkara menarik..walaupun skrg ini aku tahu jam aku set camtu..lepas aku bgtau korg ni aku jamin aku akan lupa blk brapa minit masa aku dah awalkan..so, aku akan assume masa tu sama ngan masa standard.

7. aku suka ggit bahagian dalam kulit bibir sebelah bawah..sampai dah jadi habit..tapi aku sendiri pun xtau bila leh jadi camni…aku rasa la kan.. mungkin aku start jd cenggini bila ada kengkawan aku ckp bibir aku hitam.dorg cakap aku isap rokok..fact,aku xpernah isap rokok…T_T pada suatu hari..aku terbaca dalam majalah remaja (kawan punya), gosok bibir ngan berus gigi akan membuat bibir anda merah bak delima. Jadi aku assume..tindakan menggigit untuk membuang kulit luar bibir ni sama fungsi cam memberus.. T_T

8. aku xsuka makan durian..yark~~~.. bukan sbb nama aku macam mat saleh,k!!!..tapi mmg sifat semulajadi…dah mmg tuhan nak tarik nikmat ni..apa bleh aku buat..aku bukan xtry…aku dah try…susah..letak kat lidah pun da rasa nak termuntah…eeeeuuuuhh~~~

9. klu tengok bola..aku xleh tahan..dalam sejarah hidup aku kat muka bumi..xpernah pun aku berjaya habis game tu dari awal sampai akhir sbb aku xleh bjaga malam…klu ada pun masa worldcup 2002..klu xsilap…sbb tayangan sblh petang..wiiihoooo….aku lag selesa tgk highlite... =)

10. masa kecik2 aku ada penyakit kencing kat tempat tido…T_T bila malam2..aku diharamkan makan benda berair cam tembikai… air lagi lah..coconut shake fav (beli kat pasar malam) aku pun xleh minum..


c) At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1.Tumble

2.Yazid

3.Al

4.haZali

5. Linda

6.Yusrina Yusof

7. Sob

8. Fareen

9. Mun

10. Esporton.

8 Note:
gravatar
Fareenz berkata...
Khamis, Disember 04, 2008 1:45:00 PG  

haikel..dah buat tagged..ada beberapa permintaan di situ..
hahahah!!!

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Disember 04, 2008 11:01:00 PG  

ok..saya dah baca da... =) wink....

gravatar
sHe berkata...
Jumaat, Disember 05, 2008 1:58:00 PG  

fakta nombor 7, adik da lama perasan, tapi arini baru tau..huhu..

gravatar
tHe anIMateD bIJaN berkata...
Jumaat, Disember 05, 2008 11:38:00 PTG  

jawab tagged jugak..

*haih~

ape la aku nk jawab
*garu2 kepala

gravatar
qyla berkata...
Isnin, Disember 08, 2008 2:07:00 PG  

ko pon sm..psl aku ker psl pE nie..adoi..huhuhuhuh

masa wall climbing tu dah kapel ok..nak ngorat apenyer???ko jer tak tau =p

perlu ek citer pE pndi msk dari aku??hahahahaha

gravatar
qyla berkata...
Isnin, Disember 08, 2008 2:09:00 PG  

lagi satu, ko pon besiaq ek??means tak leh minum air tembikai mlm2..she pon sm kan??haaaaaaaaaaaaaaa

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Disember 10, 2008 10:12:00 PG  

[tumble]
baru tau rupanya..hehehe..tp bukan teruk sgt kot..ia bagaikan mimpi disiang ari..sedar2 gigi tgh merobek isi bibir..pedih jugak kdg2..T_T

[Bijan]
jawab bijan..jangan xjawab..nila time nk korek rahsia kematu di ketiak mu..hahaha..

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Disember 10, 2008 10:45:00 PG  

[qyla]
ooo..da kapel ek..mana aku tau..ko plak time cam malu2 gajah..aku hengat blum lagi...

mmg patut pon ktorg bsama..klu dua wee2 ka katil..dua2 yg kena basuh..ngee~~~

Catat Ulasan