Tagged

files

7 Ciri perempuan idaman saya!!!!

1.Cantik, Anggun dan update..baru padan ngan aku..hahahahaha..
2.Bercakap benar (xsuka perempuan menipu)..walaupun mengaku salah, tapi jangan ulang lagi perkara tu..dan jangan guna ayat ni “atleast I inform u”..wut da hell..
3.Supportive dan tahan dengan baran aku…tiap-tiap hari kena rotan klu degil..ahahahaha..
4.Tabah ( jgn mudah menangis) dan caring. .sikit2 nangis..sikit2 nangis..nnt I akan wut u makin kuat nangis..hahahahaha..
5.Berdikari (jangan terlalu bergantung dengan lelaki)..fact…!! perempuan boleh hidup tanpa lelaki..perempuan selalu nk tegakkan hak2 dorg (kononnya la)..tapi bila part duit, lelaki yang kena kuar lebih…bila laki mintak bini lebih..tau pulak marah…
6.Pandai Masak, rajin kemas rumah…MenyaPU..Basuh kain..Lipat Baju..sapa2 yang jadi bini I jgn risau..i akan tolong u all buat kerja ni sket2..
7.Islam =) uuuuu~~~~…

7 wanita/lelaki yang pernah sy minati sepanjang hidup
1. Angelina Jolie (uuu~~~ bibir dia seksi siot..)
2. Daniel Craig ( yang ni pun seksi ngan macho gak…tapi muka dia cam xde perasaan..aku straight lagi)
3. Miranda Kerr…(manusia yang sgt2 cute dalam dunia)
4. Alessandra Ambrosio (uuuu~~ cutting dia..masyukk~~)
5. Adriana Lima ( matanya yang sangat2 masyuk JUGAK..uuu~~~)
6. Lisa Surihani ( sama taste cam qilah..tapi Lisa lagi sesuai jd model jer kot..xseswai berlakon..cute bangat!!!)
7. Puteri Sarah Liyana ( berkenan masa iklan silkygirl jer..lepas tu dah xfeel lepas tgk dia berlakon dlm drama dendam)

7 perasaan sekiranya keluar dengan orang yang saya minati:

1. Sawan..berbuih mulut sampai menggelupur..
2. Ta keruan..resah..peluh keluar kat ketiak cam paip bomba
3. Gelabah..rasa nak wee wee manjang…
4. Nak gi tandas manjang jer..tgk rambut..sambil2 puhh puhh..
5. Control macho..makan sopan giler…samapi nak suap nasi kat lubang hidung..
6. Jadi down bila dapat detect habit yang aku x berkenan..aku akan sound..”wei,kentut ko busuk giler…blah la wei..!!! tak hengin aku nk tgk muka ko lagi”
7. Klu tahu dia xsesempurna yang diharapkan..rasa cam nak cakap…ermm..geli la I tengok u ni…muka cam lipan…

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama orang yang tersayang:

1. Of coz…BALI!!!!!!!!, INDONESIA!!!..shoping2..uuu~~~
2. JAPAN!!!!!!!! Sezuk..winter…cam dlm citer winter sonata..uuuu~~~~romantiknyer..
3. Great Barrier Reef, Australia..
4. France..
5. Cambodia..murah gak..hehehe..
6. Rasa nak g Cape TOWN!!!! Uuuu~~~ masyukk…
7. Nak wat haji awal2..uuu!!!!..umur 20an da ada title haji..hehehe..uuuu…


7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin dihadiahkan buat org tersayang

1. Ciuman orang yang tersayang… =)
2. Nak bagi BMW yang paling2 latest dan grand kat bapak aku..dia suka sgt kereta camtu..
3. Nak repair umah parent aku..dorg tambah sikit2..nampak cam pemangunan x balance…
4. Nak kuar holiday ke 7 destinasi diatas bersama teman2..baru happening…!!!!!
5. nak bagi supermarket kat family aku..nak suh dorg urus… cam nak kembangkan business untuk family…
6. nak beli tanah banyak2..nnt bila aku da xde..ada backup untuk isteri dan anak-anak aku… =) + insuran nyawa juta2…
7. Hadiah yang paling istimewa buat si dia..ermm..ijab Kabul secepat yang mungkin… uuuu!!!!!!klu bagi payung emas lepas pada tu..aci x?T_T

7 lagu yang akan anda nyanyikan untuk orang tersayang

1. NIDJI!!! – Laskar Pelangi!!!!
2. David Kook – Always be my Baby.
3. Leaving On a Jet Plane!!
4. Jason Mraz - Lucky
5. Colbie Caillat - Bubbly
6. The Beatles – Runaway
7. Train – Drop of Jupiter.

7 mereka yang di tag
1. chedet…aku nak ko buat jugak…klu x aku korek hidung ko.
2. Azri (sori aritu x tag ko…T_T)
3. Yazid si anak tukang Jahit. YAZID..i noe u can do it..!!!
4. Misuse (bro.makan bro)..
5. Linda ni task kedua untuk ko…hahaha.. si angsa sengau...
6. Zul afif..ni first tag untuk ko..huhuhu..
7. ZAli..2nd chance untuk ko…aritu ko xwat eh..siot T_T

Bila la benda TAGGING camni nak habes… T_T

11 Note:
gravatar
Fareenz berkata...
Khamis, Disember 11, 2008 6:31:00 PTG  

untung she, bf berlaku jujur siap tampal gambar lagi.

haih..cukup bukti cinta lg ke she oii..hahaha!!

*nak bf wat layout gambar muka i penuh2 kt blog*

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Disember 11, 2008 6:33:00 PTG  

eh..yang saya letak tu contoh gambar jer...T_T

gravatar
qyla berkata...
Khamis, Disember 11, 2008 7:29:00 PTG  

psl lisa surihani tu, aku rs ok jer belakon..aku suka tgk dier belakon sbb dier baru lagi..so mcm malu2 gtu..hahahaa

gravatar
linda aka konda berkata...
Khamis, Disember 11, 2008 9:00:00 PTG  

Adoila hang ngat aku xda keja lain ka.tgu sampay ikan aku menetas no br aku jwb.

gravatar
sHe berkata...
Jumaat, Disember 12, 2008 2:54:00 PG  

fara, untung ape..gambar she satu je..gambar pompuan lain lagi banyak..ceh.. (T_T)

alang2 nak letak contoh, letak arr 10 bhai, baru cukup! :P

gravatar
Azri Ace berkata...
Jumaat, Disember 12, 2008 10:07:00 PG  

Wahh... aku di tag:P

aku di sini masih la dude..

gravatar
yR berkata...
Jumaat, Disember 12, 2008 11:37:00 PG  

gambar ak xde ke?
gmbr sarah liyana tu...bukan yg dalam swimming pool ngan india ke?
ooh mmg test kling

gravatar
esporton berkata...
Jumaat, Disember 12, 2008 10:42:00 PTG  

apsal aku takleh nak bukak blog sye-sha???
huhuhu..sedey..

gravatar
Yazid Husain berkata...
Sabtu, Disember 13, 2008 7:12:00 PG  

hahaha aq bakal menjawabnya

gravatar
linda aka konda berkata...
Sabtu, Disember 13, 2008 2:40:00 PTG  

aah aku pown xle bukak..
ade la yg dibuat dek dak comey tuh..

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Ahad, Disember 14, 2008 9:14:00 PG  

[qyla]
bk la ko malu2..bukan totaly dari segi lakonan..tp mungkin aku hanya admire dia tyme dia senyum..masam2...bukan tyme bsuara..T_T bila dia start bukak mulut..Haih..menghampakn..sama cam sii sarah liyana..T_T syok weh tgk muka melayu yang cun... =)

[linda]
ko jwb jer...xkesah la ikan menebtas ker...akung2 bertelur ker..asal jawab...hahaha..7 perkara ko...."7 buah hati idaman saya"...hehehe..

[tumble]
eeii.awak jgn nak perasan la..saya letak tu contoh jer...hehehee..nth jumpa kat mana tah gambar ni..rasa ok jer..sbb tu trus masukkan dalam entri ni.. =)

[azri]
wah...disana masih kamu yer azwee...!!! weee3...jgn lupa buat... =) ni la peluang aku nak tebus kesilapan aku yg lepas..

[yusof]
a'ah..gambar tu..gambar ko wat apa?..ko suh la padil wat tag pastu letak gambar ko..aku rasa bukan india la..ko ni vuta ker haper...haih...cun apa awek aku tuh..hahaha..

[espot]
weh..klu ko xleh bukak ko biarkan aja..ko lepak 1 hari..esok ko bukak blk..klu jd camni..jgn cari dia..nnt dia perasan abis..T_T sbb dia igt dia hot...erk..hot ngak mum..

[yaz]
baguih..ini yang aku tuggu..dari otai..ngeeee~~

Catat Ulasan