The Spirit Movie

files ,


Lu promo ini movie macam gempak jer..sini..buat aku teruja sampai tgk tayangan perdana..Frank Miller? Gabriel Macht(the spirit) ? Samuel L. Jackson (octopus) ? Eva Mandes (Sand Saref), Scarlett Johansson, Sarah Paulson, Jamie King, Paz Vega, Dan Lauria, Louis Lombardi, Stana Katic, Johny Simmons ? Semuanya macam gampang..tak menarik langsung..bayangkan klu boleh buat aku tertidokat panggung untuk kali yang kedua..itu baru sepuluh minit tayangan start..aku hampir nekad nk belah..tapi nasib baik awek sbelah aku tu cun..dia siap bagi support aku…

Kononya Superhero Polis Amerika yang tahap dewa punya immortal!!!...Arghhhhhhhh!!!!!

6 Note:
gravatar
Yazid Husain berkata...
Jumaat, Disember 26, 2008 11:38:00 PG  

nak download kat mana

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, Disember 26, 2008 3:13:00 PTG  

waaaa...dok rengit pon boleh on9..download?aku tgk kat tebrau la syg ku..T_T

gravatar
tHe anIMateD bIJaN berkata...
Jumaat, Disember 26, 2008 7:47:00 PTG  

mujur aku bukan jenis mudah terpengaruh..

haha~

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Sabtu, Disember 27, 2008 9:22:00 PTG  

wei..tapi ni pendapat aku jer..apasal salahnya..ko try isik minyak..pastu ko g tgk kat kuantan..mana berbalaoi..huk3..

*cubaan mengumpan*

gravatar
sHe berkata...
Sabtu, Disember 27, 2008 10:04:00 PTG  

seb baik lagu last tu sedap..at lis, walaupun jln cerita cam ngantoook giler, dapat la jugak habuan lagu sedap satu..huhu.. (T_T)

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Sabtu, Disember 27, 2008 11:11:00 PTG  

masa kuar panggung dalam keadaan thuyug hayang..dengar jer lagu ni..terus rasa segar..rasa cam hidup zaman 60an..

Catat Ulasan