Tagged

files

Aku dapat tag ni dari enchek “anak tukang jahit”…susahnya nk buat benda ni..aku dah agak tertekan dgn tagged skrg ni…sampai nk tulis entri lain pon jd blur bila terkenang akan apa yang perlu aku tulis..aku xpernah skali 10 list,20list atau sejuta list..smuanya skali lalu..jd mmg masalah besar r bagi aku bila kena tag..haih...

The Rules

1. Compose a list of your top 15 sexiest famous men / women.

2. Collect one picture of each guy on your list

3. Post them in your journal

4. Tag people to do the same

Bagi aku..entri tag yg lepas aku dah list an 6 perempuan yg aku minat..itu aku kira sbg peremuan seksi jugaklah dimata aku..aku suka perempuan seksi..uuuu~~~ lelaki bukan nk menggatal tp mengharagai anugerah ciptaan tuhan..hik3..

1. ANGELINA JOLIE

Yang ni mmg sah2 aku mnat lama giler minah ni..tah la…bagi aku pakej dia lengkap..sgt2 seksi..especially bibirnya dong..cantik dia bukan cam pompuan lain..tapi cantik yang sgt unik…Jolie..wlpn nnt ko tua dank an menjadi lebih tua..aku akan tetap kagum ko ( semasa ko lawa) sepanjang hidup aku…

  1. OLGA KURYLENKO

Aku ni ska ngat tgk muka ala2 latin..kulit dia seksi…cam olga neh…bila dia masam..cair aku tgk….tak keruan duuhhh~~~…walaupun dia ni gadis bond yang paling malap..tp bagi aku dia ada kecantikkan tersendiri…

3. ADRIANA LIMA

Yang ni..aku yakin..ramai yg suka minah ni..aku awal2 xsuka sgt..aku try cari mna cantiknya dia.. lama2 bekenan la tutamanya mata dia…mata seksinya..uuuihh…tajam…..


4. ALESSANDRA AMBROSIO

For sure solid mantap dia nyer badan…muka dia aku lawa..tp still bukan fav aku…


5. MIRINDA KERR

Yang ni pon sama..geng supermodel hottest motest..aku suka muka yg cute cenggini..hik3..


6. SCARLET JOHNHANSON

Uuuu..aku dapat tahu dia aru lepas brek…meh kat abg meh..abg single lagi… (sama2 yg tau rahsia aku sila tutup mulut..aku tgh cari market neh)


7. HEIDI KLUM

Aku kagum giler..bila tgk dia..sorg ibu yang baik..isteri penyayang…walaupun si sean tu mukanya buruk..cam langit dan bumi..tp dia tetap syg bgt.jadi bagi sama2 yang tau muka dia hodoh giler..jgn patah semangat untuk tackle supermodel..nnt bila tgk next top model..korg yg hodoh try contact aku klu2 ada yang berkenan ngan model2 tuh..nt aku try deal ngan tyra bank..ok?


8. LISA SURIHANI

Korg jgn la gosipkan aku ngan dia..malu lah ..aku ngan dia kawan jer..tk lebih dari.. =)


9. JESSICA ALBA

Aaku suka karakter dia..menggambarkan perempuan yg independent..tabah..Extreme !!! cool giler masa dia blakon DARK Angle..hik3…


10. MAYA KARIN

Aku first2 minat dia...masa2 mula2 dia jd cover girl REMAJA..sweet… =p gaya yang bersahaja..sopan..dan anggun…. =) dan buat au paling suka masa dia nk kawin…guna kertas fotostat..msg yg dia nak sampaikan sama cam apa yg dah lama tbukam dilubuk ati ini..


11. NATALIA VODIANOVA

Yang ni plak aku suka seba..dia asal miskin..tapi meletop bila dah start jd model..aku suka bila tgk org miskin..yg dulu hanya jual2 buah2an..jd kaya raya..tp satu jer..jgn la lupa diri bila dh kaya..


12. BEYONCE

Uuuuu..ni pn satu lagi..dulu..masa trio..biasa jer..tp aku mmg aim gak..bila dah solo artis..perghhh..berdarah hidung…salah sorg negro yg sgt cantik…


13. CATHERINE ZETA JONES

Walupun statusnya makcik bagi aku..tapi..wajah tetap Nampak muda..walaupun dah berusia…wajah dia menggambarkan wanita matang dan berkerjaya… =)


14. SARIMH IBRAHIM

Yang last ni..walaupun makin pudar..coletehnya yanag buatkan dia Nampak seksi..suara on seksi gak..tp kdg2 over gak bila bercakap… =p


15. PUTERI SARAH LIYANA

Yang ni…bagi aku Angelina Jolie versi Malaysia..gambar ni jer..aku xtau mana nak keruk gambar dia..gambar ni lawa dan seksi ..ni gambar scandal dia tau..aku crop buang gambar lai sbelah dia..syg toi…masa dia berlak..suara dia kurg masuk ngan rupa dia…better dia xsuara….

Sebenarnya..aku suka sangat nak berkenan ngan org..aku mmg xpernah pon terpikir pasal list ni..jadi mana yang terlintas paling dulu..itu lah cantik bagi aku… =)

0 Note:

Catat Ulasan