Komen Butuh Si Bapa

files , , ,

Aku ada terbaca komen dalam blog Tun. Aku langsung tak tertarik dengan komen yang lain..tapi bila terbaca komen Si Chempaka .Hati aku luluh. Sedih dan kesian kepada anak yang sangat memerlukan kasih sayang daripada ibu ayah.

Aku butuh bangat sama kamu wahai ibu dan ayah.


(click untuk besarkan imej)


Kita sukakan perasaan menyayangi dan disayangi. Tapi apakah kita bersedia apabila org yang kita sayang dan cintai akan meninggalkan kita? Aku tak sanggup kehilangan. Walaupun takdir adalah suatu perkara mustahil untuk dihalang. Walau macamana sekali kita bersedia untuk menerima kehilangan, kita akan tetap akan terasa unia ini tidak adil untk di diami.


7 Note:
gravatar
Fareenz berkata...
Jumaat, Januari 02, 2009 1:02:00 PTG  

jadi bila kamu semua jadi papa atau mama kepada anak2 kamu, make sure diorg dpt perhatian dan kasih syg yg cukup.

jgn lupa isteri anda juga. tiada kamu, tiada jua la kebahagiaan itu.

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, Januari 02, 2009 3:22:00 PTG  

T_T kerja jauh..
igt nak jugak blk skali skala jenguk parent..kos dgn income xseiiring..haih..T_T

skrg bila da meningkatkan dewasa..rasa macam takut sangat kehilangan dorg..mgkin kita sendri xtahu samada kita pergi dulu atau parent..T_T

rili need you...

gravatar
Yazid Husain berkata...
Jumaat, Januari 02, 2009 3:40:00 PTG  

ooo

kadang kala kosong itu datang

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, Januari 02, 2009 4:12:00 PTG  

jiwa kosong..jiwa kacau..haih...hati kering..malam ni comfirm lepak jalan susur..

gravatar
tHe anIMateD bIJaN berkata...
Jumaat, Januari 02, 2009 5:40:00 PTG  

kadang kala kehilangan sgt sweet.. mengajar kita lebih menghargai.. harap ko blajar gak.




dan aku skrg sedang upgradekan rasa gembira aku.. heheh

gravatar
sHe berkata...
Ahad, Januari 04, 2009 9:47:00 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Januari 08, 2009 8:04:00 PG  

eiii..xnk la aku rasa khilangan..mana ada rasa sweet..pahit ada la jan.. T_T

Catat Ulasan