Tagged

files

Ni tagged dari Linda Onn..hish..pehal aku kawan ngan artis jek smenjak dua menjak neh…kadang2 ada gak org salah sangka dia ni adik sarimah ibrahim..Linda Onn ngan Sarimah?cam xmasuk jek..lagi pun Si Linda ni lebih kurg aku jer kulitnya..Cuma aku cerah sket..hik3..aku hengat dah xnak da wat tag..memandangkan tag dia ni simple jer..jd .aku pun decide untuk buat..lagipun dia kan artis…kena gak jaga ati dia..nnt masuk plak kat melodi…jom kita Terjah apa yg aku tgh wat!!!!
Ni gambar terkini masa aku baca jer Tag ni…mmg xubah apa..da asal muka aku cam ni klu tgh puhh puhh~~

so the rules are:
1)Take a recent pic of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.5) Tag 10 people to do this :

yang merah kat idung tu bumper yang Linda Onn mintak..dan tag ini aku xnak pass dah kat sapa2..ni tag terakhir untuk 2008....T_T da penat dah men2 tagging...

p/s: aku lupa nak baca rules dia..hak3..

6 Note:
gravatar
sHe berkata...
Khamis, Disember 18, 2008 4:08:00 PTG  

uih, puhh-puhh kaler oren, manusia ke ape neh? =P

gravatar
yR berkata...
Khamis, Disember 18, 2008 4:30:00 PTG  

ek...dia terlupa nak letak merah kat dahi

camana nie...takkan kena pecah kelapa baru x lupa?

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, Disember 19, 2008 11:05:00 PG  

[tumble]
oit..buta warna ek...dulu buta pink..ni buta coklat plak aihhhh..T_T

[Yusof]
cukup la bumper sbijik kat idung tu..korg yg keling..korg la yg pakai...

gravatar
yR berkata...
Jumaat, Disember 19, 2008 11:56:00 PG  

she da ada da...cuma kena betulkan kedudukannya je...

ak? x memerlukannya...

gravatar
linda aka konda berkata...
Sabtu, Disember 20, 2008 1:32:00 PTG  

hehe
mekasyeh wat tag last tuk taun 2008 neh
linda onn? bapak i name mukhtar la u..u silap org neh kot..
hekhek..
i x puas ati
bumper yg i nak tuh x sekechel ituw ye
eh..sape suh edit ah??
haihhhh~~~

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Disember 22, 2008 7:59:00 PG  

[yusof]
yang tumble punya aku setuju..pure ling yg cuba lari dari reality..nnt ko betlkan dia punya

[linda]
ala...bumper aku xlah sebesar yg korg gembar gemburkan...bumper aku cumill jer..T_T

Catat Ulasan