Ratapan Si Anak Tiri

files , , ,


Ginilah klu dah kerja kat negeri org..company johorian..jauh dari majikan nun jauh di negeri Terengganu..dan untuk makluman aku ore klate.. =) proud beb..

Hari ni aku kena g sampling kat Kota Tinggi..check itu..check ini…tapi semua benda yang aku wat..semua xkena…memang malang sunggoh nasib si anak tiri di negeri org…ko bleh bayangkan tak net 60mikro aku boleh jatuh kan dengan slumbernya dalam laut…T_T…tabung uji untuk check chemical parameter..terbenam didasar sangkar sedalam 2meter…aku dah cuba amek tapi xdapat..cuai yang amat..setiap kali buat kerja..mesti aku ada wat mistake or nampak serba tak kena. Bayangkan masa aku kerja bos aku dok perhati satu per satu kecuaian aku…T_T…tlg la…sgt down.. rasa mcm blum tiba masanya untuk bekerja…bila habis sampling..blk smula ke darat…kunci motor plak tertinggal kat pulau nun sana..haih..T_T seb baik la Bos aku nak kesana semula..lepas anto aku kat Desaru..dia amik seahorse kat Desaru and anto balik ke sangkar..*(klu nak tahu apa aku buat kat Desaru, baca paper semalam, 25hb ).

Selepas habis program kat Bio-Desaru..*ingatkan nk hilangkan stress*..company ktorg ada buat family day..cut cost kot sbb guna kemudahan projek. Mlm tu ktorg ada dinner..setiap unit kena wat show..ktorg ada 3 Unit…so ada 3 show la…Unit admin wat show Joget2..Unit pemasaran wat kuda gerudi (kuda kepang+ dangdut). Dan unit aku, (unit RND) wat sth yg plg mengarut…aku rasa malu spnjg hidup aku duhh~~~..xtau la brapa lama rasa kelat kemaluan ni…adakah ia berpanjgn atau hanya singgah sahaja dalam hidup aku….T_T


Malas nk explain..korg tgk sendiri lah..dan jgn tanya mana aku…T_T malang berganda betul…end show tu.. kena awat gimik kononnya aku akan jatuh dan menahan kesakitan untuk ****. Tp bila dah rebah…dorg tgk jek kain aku terselak sampai ke paha..xde org pun nk usung aku kuar stage. tercegat punya la lama baru dorgangkat bertiga.(sepatutnya berempat, senget sbelah sampai terheret2 kat lantai)..sampai Nampak boxer aku kaler merah..seb baik xde org amik gambo…

Klu nak diikutkan hati nak jer aku lari..tapi ni pun sbhgn daripada kerja amal aku jugak. ngan company ni.risau gak nnt tiba2 dapat fon call.. “I book u mlm ni….” Erkk.. (perasan lebey~~~)

Satu hal lagi..ni jer lelaki bujang yang ada dalam company ni..mmg seciput..pupus kot..(plus minus)

21 Note:
gravatar
yR berkata...
Selasa, November 25, 2008 12:45:00 PTG  

hahahahahahahahahahahahhahaha
hahahhahahahahhahahahahahhaha
hahahhahahahahhahahahahahhaha

tu je mampuku gmbrkan perasaan ketika melihat si "gadis berdress merah/pink"

gravatar
sHe berkata...
Selasa, November 25, 2008 1:11:00 PTG  

uuuuu~~~
matching siot boxer merah dgn dress merah!!!!!

jd pondang doh gewe i.... :P

gravatar
Alyn Tahir berkata...
Selasa, November 25, 2008 2:01:00 PTG  

pergh!! xley blah! hahahahahha

gravatar
Yazid Husain berkata...
Selasa, November 25, 2008 2:30:00 PTG  

dowh betul. idea sapelah ini dasar queen control. tapi aq dah balas demdam dengan balingan belon berair.

puas ati.

gravatar
Eamy berkata...
Selasa, November 25, 2008 4:40:00 PTG  

errr..xpatut ada show camtu kot.
la la la!

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, November 25, 2008 4:46:00 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, November 25, 2008 4:48:00 PTG  

[yusof]
ko gelak la byk2 pon..benda da berlaku..apa nak buat..tapi geram toi..tapi aku bukan sprti yang ko sangkakan..aku ibu mngandung la ..siot..tu hanya lakonan smata2..tiada kaitan ngan NOX!! erkk..T_T

[Tumble]
yg ni sorg lagi keturunan buta warna yg sempat gua kenal...pink ngan merah pun boleh tertukar..mungkin si tumble ni asal dari india..keliru kot..erkk..T_T *susahnya dapat awek india camni..

[al]
ko tgk pon rs xleh blah..aku lagi la...da la tuan punya baju tu BOS aku..haih...dia yg cdgkan..kononnya dia join..tp hampeh..T_T...siap komen lagi pasal baju yg aku pakai terbalik...spatutnya butang kat blkg..

[YaZ]
hahaha..aku nampak satu per satu adegan terlarang ko aritu..ko baling bos dgn penuh hasad dan dendam yang membara..huh..kelakar toi...nak baling xkena..bila nak amek blk, belon da pecah..last2 baling yg pecah jer..nampak sgt duhh~~ isi hati ko..hahahaha..seb baik aku jer yang perasan..hahahaha.

[eamy]
aku xleh elak la.."bos" aku yg suruh...T_T nnt dorg ckp xsporting..haih..susoh weh..T_T

gravatar
Yazid Husain berkata...
Rabu, November 26, 2008 8:16:00 PG  

Btw Aq ini jenis senang di baca. Ha ha ha

gravatar
amni berkata...
Rabu, November 26, 2008 12:31:00 PTG  

oh??? apekah???
hahahahah... tlg la dik oi... hahaha


www.amnikhassim.com

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, November 26, 2008 2:08:00 PTG  

[yazid]
yelah lah tu senang dibaca..ko ni susah doh nak tahu perasaan.susah ker marah ker..kena marah ngan bos pon rilek jer...

aku dpt baca pun sbb action ko..bukan raut wajah ko..har3..

[kak amni]
eeeii..sy klu bleh nk lari jek...tgk r dlm gambar tu..da boleh tahu saya ni nak ke tak wat kerja tu..nyampah..T_T

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Rabu, November 26, 2008 2:23:00 PTG  

hahahaha..
macam kenal je yang baju pink tu.

Nak saingggggggg...hehehehehe
;p

gravatar
yR berkata...
Rabu, November 26, 2008 3:29:00 PTG  

psst...I book u malam nie? meremang juga bulu ak buat statement mcm tu.
teringat pula cerita pisang...

gravatar
Yazid Husain berkata...
Rabu, November 26, 2008 4:22:00 PTG  

hahaha. susahkan jadi macam aq. bodoh untuk terus terang

gravatar
sHe berkata...
Khamis, November 27, 2008 2:47:00 PG  

tak kesah la buta warna ke ape..yg penting nak tanya, tu kat betis yang gulung2 tu menda?

bleh mintak kak linda tumpang letak nemo dia kat situ..naim kata sangkut seahorse pun bley gak..haha~..

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, November 27, 2008 8:32:00 PG  

[Sob]
wal mari dada mu..meg aku saingggg...!!! saing atah dahi so..hahaha...nnt aku suh prof mum wat aktiviti gini jugok kat inos..

[yusof]
siot toi la ko ni yusof..ko bangkitkan blk cerita pisang...PNC duhh~~....klu ko meremang aku x meremang pun..da biasa...har3..

[YaZ]
bagus jugak ko ada sifat camni...sbb sifat2 camni perlu ada klu nak btahan lama kerja ngan org..

[tumble]
ala..org buta warna nak alih topik plak..kah3..klu dah buta warna tetap buta..xkira lah faktor gulung2 ke apa ke..yg penting awk india buta warna..kah3..

gravatar
Yazid Husain berkata...
Khamis, November 27, 2008 8:50:00 PG  

hahaha.

tapi susah juga lately. kalu meletup, takut jadi hiroshima n nagasaki.

kuikuikui

gravatar
esporton berkata...
Khamis, November 27, 2008 10:07:00 PTG  

buta warna jangan sebot..
sensitif tau!!!
tapi u vouge gila ber dress mewwah tuh...
wwuuuu.........

gravatar
sHe berkata...
Jumaat, November 28, 2008 12:08:00 PG  

eleh, india buta warna konon..india buta warna nilah yang awak gila2kan hampir setiap hari..yg awak merajuk bila "luv u" awak tak dibalas..uuuu~~~

*awak cakap romantik sgt, sy xdengar..cana nak balas? :P

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, November 28, 2008 11:33:00 PG  

[Yaz}
takpe2..ku rasa xperlu meletup2..nnt periuk nasi tertutup..ngeee...

[esport]
coyi2 bah..lupa plak..tapi xkronik la...ni si budak india tu lagi kronik...haha..

[tumble]
ahh.dah..malas nak layan org camni..ada bf ngan xde bf sama jer...

gravatar
yR berkata...
Jumaat, November 28, 2008 9:35:00 PTG  

hint:->[tumble]
ahh.dah..malas nak layan org camni..ada bf ngan xde bf sama jer...

wow, baru satu malam dah berubah taste ke? hebatnya mlm itu...

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Disember 01, 2008 8:37:00 PG  

[yusof]
dasyat ooo...cam drama tamil pon ada..ada adegen kejar2..

Catat Ulasan