Johor Darul Takzim

files , ,

agak cuak utk manusia jakun cam aku bila kena bhijrah kat bandar cam JB..fenin kepala aku bila sampai sini..nk kena hafal jalan..hadus..seb baik ada kenalan bf member aku linda..klu x..tak tau la mana nk lepak sblm masuk kerja esoknya..byk betul mslh dan kecelaruan proses hijrah...salah faham dua pihak..dan aku mangsa keadaan..tapi aku xkesah sgt..selagi xmengganggu hidup aku..kira ok..stakat ni..aku leh face lg..pasni..xtau lagi..cuma..yg menjadi masalah plg ketara sekali..permulaan utk hidup dengan duit yg kurang..haih..bukan xcukup..tapi perlu backup la jugak..nnt klu ada sapa2 yg nk sedekahkan aku tempat tinggal dan derma..sila tinggalkan maklumat dalam email aku..

sampai jer JB..aku terus berhenti kat seri putri..dkt ngan UTM skudai..maka senang la sket kerja untk wan amek aku..jd xperlu dia ke Larkin..utk shari dua ni myb aku akan lepak umah dia..tp nasib aku pasni..aku sendiri belum comfirm..jd kena lah aku setelkan dgn segara tentang penempatan aku kat Jbiotech..moga2 di permudahkan segala urusan...amin..

4 Note:
gravatar
sHe berkata...
Isnin, November 03, 2008 3:51:00 PG  

aiseh, baru ingat nak pau apartment.. =p

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, November 03, 2008 11:14:00 PTG  

xde apartment la yg...pondok usang ada r..

gravatar
Azri Ace berkata...
Selasa, November 04, 2008 7:48:00 PG  

Iskh3.... duk la spore haikel:P
ari2 ulang alik p JB.

gravatar
sHe berkata...
Selasa, November 11, 2008 7:36:00 PTG  

wah, kaya gila haikel nak ulang alik spore jB..haha..support saya sekali lah! (^.^)

Catat Ulasan