Hampir Terlupa

files

Dengan Kebenaran Air Liur Lan Tiger.

Aku meng"upload" video ulang tahun Kelahiran ke22 beliau yg disambut dgn meriah pada akhir bulan spuloh...



Mlm tu aku dah plan canteekk punya..tapi kerjasama hosmet len kurg menyerlah..terpaksa aku celebrate kat anjung rumah masa dorg tengah main kad...PADAN muka!!!

6 Note:
gravatar
sHe berkata...
Selasa, November 11, 2008 7:13:00 PTG  

part seluar lan nak terlondeh tu yg paling tak tahan sekali..hosmet awak memang kurang menyerlah la abg bab2 prank neh.. (T_T)

eh, surf kat ofis ke?

gravatar
Fareenz berkata...
Selasa, November 11, 2008 10:37:00 PTG  

lagu best..:)

lagu sape nie?

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Rabu, November 12, 2008 12:11:00 PG  

hahaha..
Birthday Lan tiger.
Agak sensor video ni.
Kalau Dr.Razak tengok..
Confirm masuk google earth.
Isyhh..isyhh. Isyhhh..Hehehe.

Lan kan anak kesayangan Dr.Razak..:p

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, November 12, 2008 9:57:00 PG  

[tumble]
yelah..kat ofis la xkan kat hatchery plak?..
dorg ni memang..xreti nk bg kerjasama la..dah namanya prank..cakap punya la gempak nk backup tapi hampeh+hampa.

[Pujang]
ni lagu J Rock la syg. tajuk; lepaskan diriku. aritu band idol UMT ada yg nyanyi..syok~~

[sob]
uuu~~~klu Dr.Razak tahu..aku rasa dio join jugak kot.sbb nok lepas geram kat lan sbb lewat anto draft..hahaha..

gravatar
sHe berkata...
Rabu, November 12, 2008 10:35:00 PG  

a'ah sob..sensor..5 kali tengok, hingus aku pun bleh tukar jadi darah..haha.. =p

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, November 14, 2008 3:15:00 PTG  

ngan an pon boleh kuar darah?..nampak gaya..zuha kena hati2...;)

Catat Ulasan