Yuna dan Sebenarnya

files , ,

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi

P/S:
Thankz Yuna, kau bikin lirik lagu yang puitis untuk insan malang seperti aku.

9 Note:
gravatar
Fareenz berkata...
Ahad, Mac 15, 2009 5:36:00 PTG  

saya juga malang, maka lagu ini sangat sesuai untuk saya nyanyikan seorang diri di malam hari.

*sedih walau lagu catchy*

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain


i hate these feelings.

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Mac 16, 2009 8:10:00 PG  

saya sgt2 benci perasaan macam..tp mgkin saya lelaki..ada kuasa ego yg amat luar biasa utk saya terus hidup...

Saya pegang kata-kata ini.

Dugaan yg datang bukanlah penamat untuk kehidupan kita, tetapi ia adalah suatu kekuatan untuk kita terus melangkah dengan lebih gagah dan macho.

gravatar
Yazid Husain berkata...
Isnin, Mac 16, 2009 9:54:00 PG  

???

aq ada mp3 yuna-dan sebenarnya.

ko kena layan wani ardy. best juga.

boneca n cik payung

antoy kim salam

apa-apa hal roger

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Mac 16, 2009 10:14:00 PG  

JId..aku dah ada dah lagu2 Yuna..tenang sgt bila dengar lagu dia..

lagu wani ardy dan boneca xdak lagi..yg aku ada juz band2 ko sempat tgk aritu jelah...tp aku lyn dgn band Oh chentaku, Grey sky Morning,Selamat Pagi Gadis ..Oklar jugak.. =P

Jid, aku tgh sedih ni..nnt aku roger eh..



nnt kem salam antoy blk..windu kowg... T_T

gravatar
Yazid Husain berkata...
Isnin, Mac 16, 2009 11:20:00 PG  

if u nedd me. just make short call. n say hi!!!

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Mac 16, 2009 3:42:00 PTG  

jid..nnt eh..ak xredi lagi...kan best leh borak depan2..

gravatar
Yazid Husain berkata...
Isnin, Mac 16, 2009 4:03:00 PTG  

itulah, memang best.

miss old day. it okay take ur time.

gravatar
n i s a berkata...
Selasa, Mac 17, 2009 1:47:00 PG  

shit, setepek kene ngan lirik ni. *sigh*

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Mac 18, 2009 8:43:00 PG  

[jid]
aku sedang menutup pintu hati neh...seddang dlm tempoh berkabung utk menolk khadiran perempuan dlm hidup aku...

[nysaa]
tulah pasal..sedih siot..T_T

Catat Ulasan