Entri Poyo Seorang Penyula Kuda

files ,

Lunch Hour. Aku seperti biasa. Tidak keluar makan. Aku menapak dalam bilik, melayari internet.

*tiba-tiba

Bunyi riuh rendah pelawat dibahagian kaunter pintu masuk. Dalam hati terdetik; "Takdok Org ko nok sambut ?"

Aku keluar dari tempat persembunyian. Kelihatan 3 susuk tubuh lelaki yang punya saiz berbeda. Hati aku sedikit mengeluh bila melihat tingkah zahir ketiga-tiganya.

Sebagai rakyat Malaysia yang berbudi bahasa, aku dengan penuh kesantunan bertanya tanpa sedikit pun cuba untuk berdiskriminasi.

Peri : Yer, cari sapa?

Salah sorang dari mereka yang saiz badannya tersangat gempal menjawab

Nox : Kami cari En. Xxxxxx

Peri : Oh, ni bahagian Admin. Awak semua boleh cari En. Xxxxxx dekat bangunan makmal sebelah sana. Tahukan kat mana?....

Sebelum dorg jawab aku terus mencelah.

Peri : Makmal tu letaknya sekali dengn bangunan RMC.

Nox : Ok, yer kami tahu. Terima kasih yer (“,).

Mereka senyum dan mengangguk tanda faham sambil berbisik-bisik dengan muka seri puki. Mengalahkan seri wajah pengantin.

Sebelum beredar, sempat aku menangkap ayat keramat dari bibir mereka. Ayat yang cukup sarkastik dari seorg bernama lelaki. Dan ia cukup tega untuk menggetarkan jiwa aku.
Dengan wajah berseri-seri mereka berkata. Eh, hensemnyaaaaaaaaa…

P/S:
OMG!!! Pondan Bodoh jgn ckp depaaan aku!!! Atau Ko nak rasa mulut pondan aku…

7 Note:
gravatar
Alyn Tahir berkata...
Khamis, Mac 19, 2009 4:23:00 PTG  

hahahahaha..... ensemnyeeeeeeeeeeeee

gravatar
Yazid Husain berkata...
Khamis, Mac 19, 2009 5:04:00 PTG  

ha ha ha ha

hsemnye nyah suka mak

gravatar
Fareenz berkata...
Khamis, Mac 19, 2009 6:14:00 PTG  

hikhikhik..

*gelak2 separuh mengejek*

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Khamis, Mac 19, 2009 9:33:00 PTG  

HAHAHAHAHAH!!!!!

Babi betul la depa tuh!!!

gravatar
sHe berkata...
Jumaat, Mac 20, 2009 11:12:00 PG  

hahaah!
dorang buta warna!

=p

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Jumaat, Mac 20, 2009 11:05:00 PTG  

dorg buta tetek laaa... haikel, ko dh la flat, xkan la berkenan lg kot...
ke die usha bump ko kat tmpt laen.???

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Ahad, Mac 22, 2009 8:12:00 PG  

[Al]
kentot betul...klu dia ckp aku seksi myb aku leh terima kot...erk...

[yazid]
uuuUuu..nox suka eh..nnt saya teman nox g jalan dobi neh minggu depan...bulan depan kita g jalan susur plak..auw...

[fareen]
siot kamu fareen..ejek saya eh..T_T sbb tu saya dah gtau awal2..ni entri poyo...=p

[Tumble]
itu fact okey!! jgn nak jeles..hhaha..

[ace]
euuuuu~~~ u ni nakal la nox..u kata i flat...?..plzzz~~~ i dah cucuk 14 kali..operate 2 kali, atas bawah.. boleh u kata i flatlg..u noty.. nnt ko tunjuk aku jenis mana yg xflat dari sabah. =]

Catat Ulasan