Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

files

(Gambar dari email seorang kawan)

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin

Mohon ampun jika terkasar bahasa, tertipu kata, terlanjur bicara. Maaf dipinta jika lidah terlalu tajam menerpa, sakit dihati belati luka. Penawar duka hanya hanya huluran tangan yang punya sepuluh jari menagih simpati penebus dosa.




Hanya gambar saya saja yang termampu. Gaji gua lambat masuk.Maaf yer kawan.



17 Note:
gravatar
Esteban Granero berkata...
Khamis, September 17, 2009 10:37:00 PG  

selamat bro, maaf zahir batin.

gravatar
ShE-iS-Me berkata...
Khamis, September 17, 2009 10:38:00 PG  

Selamat hari raya maaf zahir batin kwn...
Ala xkn gbr je kot bro..

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, September 17, 2009 10:41:00 PG  

[LLC]
sila melanc dia page ini.

[don naza]
Selamat untuk mu jua..Gua ampunkan dosa2 l..so, lu ampon dosa gua.0-0. hehe..

[she is me]
gaji gua xmasuk lagi r..dah ler duit raya utk kumulan sokongan pon xdpt..baju pon xbeli lg..ala, ko kan d kerja... =p dah besar da pon~~ hahaha

gravatar
ZaliHazali berkata...
Khamis, September 17, 2009 10:57:00 PG  

selamat berhari raya, pagi tadi adakah aku bermimpi, macam ada orang bercakap2...

gravatar
mrs. hazwan berkata...
Khamis, September 17, 2009 11:05:00 PG  

slamat arie rayer..!!=) maaf zahir batin.. balek kg drive m0lek..

gravatar
Khaleeqa Idrus berkata...
Khamis, September 17, 2009 2:06:00 PTG  

Tak kire lambat ke cepat ke, nak duit raya gaaaak! :DD HAHA selamat hari raya, Haikel. Maaf ye kalo ade terkasar bahasa ;)

gravatar
n i s a berkata...
Khamis, September 17, 2009 2:13:00 PTG  

alah tak kisah lah gaji masuk lambat, duit raya pos terus ke rumah beta ya. hii.


selamat hari raya, maaf zahir batin :)

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Khamis, September 17, 2009 3:28:00 PTG  

selamat hari raya..

thanks for being a good friend..maaf, sori dan ampun dari aku atas sebarang kesalahan kata2..hehe
#nk duet raya gak..aku rela tunggu..heheh

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Sabtu, September 19, 2009 9:49:00 PG  

[zali]
ko tak mimpi aku la tue..hati tak tenang..jiwa kacau teringat org tercinta.. =( HATI AKU NI KDG2 PARAH JUGAK..Selamat hari raya...

[efichan]
mati2 igt bloger klate mano pulok mai komen...hahha..kamu rupernyer..dah sampai sudey...selamat hari raya...

[khal]
No hal..setakat ni..antara kita..zahir dan batin masih lagi kosong2..hahaha...aku kasi ko duit..ko kasi aku baju raya..bleh?aku xbeli paper lagi..

[nisa]
hamba mohon ampun tuanku..tentera berkuda mati ditombak landak..hati unta sahaja kenaikan yg ada..harap maaf jika wang raya lamabat sampai..hamba mohon ampun zahir dan batin jika wang itu zsampai3..anggap la unta mati ditetak capati..

[Duck]
Aku tak kenal pon sapa ko. tapi tetap kawan aku.Biasa aku yg selalu kutuk ko..aku mohon sejuta maaf dari ko..Selamat Hari Raya..Z duit raya utk ko qada tahun depan..sbb aku guna wat bayar zakat.

gravatar
hazwan berkata...
Sabtu, September 19, 2009 5:43:00 PTG  

Bro, aku pun nk ucap selamat hari raya maaf zahir gak... bila mau dtg umt..? meh r.. rindu2..

gravatar
Princess Ayang berkata...
Sabtu, September 19, 2009 10:24:00 PTG  

encik hint.. selamat hari raya, maaf zahir batin..
sorry gak sbb xsempat jmpe kamu..
jgn mkn kuih byk sgt, nt buncit..hehehe

gravatar
Jean berkata...
Ahad, September 20, 2009 11:28:00 PTG  

hapy raya!

ps you're invited to comment on my post too =)

gravatar
en_me berkata...
Selasa, September 22, 2009 11:27:00 PG  

salam aidilfitri maaf zahir bathin dr me dikejauhannns wat abang hint ittewww..

gravatar
Nbl Fzr berkata...
Rabu, September 23, 2009 3:56:00 PTG  

kelakar dowh gmbar duit tu..
nk pijak jer lu..ha3
slmt raya maaf zahir batin

gravatar
ShE-iS-Me berkata...
Isnin, September 28, 2009 3:02:00 PTG  

Selagi bersttatus single layak dpt wet raye r weyh..xkire2 hehe

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, Oktober 02, 2009 10:44:00 PG  

[mk7]
Slmt hari raya..bleh tau siapa disana?

[p.ayang]
sila risau hg punya kawan..sadis betul tgk perut dia...

[sj]
ok2..

[en.me]
Slmt utk mu jua..

[nabil]
klakar kan?slmt...

[shida]
kita sama2 single..so,kita buat tukaran ampau...bisa engk?

gravatar
Mari Bisnis Yuk berkata...
Ahad, Disember 27, 2009 3:29:00 PTG  

wah-wah....
lebih baik kita sedekahkan uang tersebut kpd yg membutuhkan.
selamat hari raya, maaf zahir batin :)

Catat Ulasan