Aku Rindu Untuk Pagi Bersama Kamu

files


Hari Pertama
Oat, Kismis, Serunding, Kurma, Air Suam
Hari Kedua
Nasi Putih, Serunding, Kurma, Air Suam.
Hari Ketiga
Nasi Putih, Serunding, Kurma, Air Suam.
Hari Keempat
Nasi Putih, Telur Dadar (Lauk Berbuka Semalam). Gulai Labu masak Kuning (Lauk Berbuka Semalam juga )
Sungguh. aku rindu Roti kosong dan telur bawang banjir versi diatas.

20 Note:
gravatar
ZaliHazali berkata...
Selasa, Ogos 25, 2009 4:05:00 PTG  

akulah lelaki yang bawa korang makan kat sini...hehe, tapi aku makan mee wantan...lepas raya kita mai makan la, malam pun buka rasanya...

gravatar
Rozita berkata...
Selasa, Ogos 25, 2009 4:27:00 PTG  

asik serunding jerk
banyak ke stok?

gravatar
Fareenz berkata...
Selasa, Ogos 25, 2009 8:21:00 PTG  

sedapnya serunding.

sahur selalu saya minum air masak jer. kalau rajin mengunyah, makan kurma. kalau rajin buka mata, roti sapu kaya.

berbuka tengok mana sempat.

gravatar
Esteban Granero berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 2:30:00 PG  

nasib baik gua baca lepas bukak puasa.

bloody hell punya roti banjir, ada sambal pulak tu.

gravatar
Esteban Granero berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 2:30:00 PG  

nasib baik gua baca lepas bukak puasa.

bloody hell punya roti banjir, ada sambal pulak tu.

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 8:54:00 PG  

huaaaaa..terliur seh tengok roti banjir dia..huhuhu..sedapnye..perut dah mula berkeroncong untuk ana..haih~~

gravatar
ShE-iS-Me berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 10:12:00 PG  

perghhh sedap siot agak2 r nk tayang time bulan pose..bulan xpose xplak ko nk tayang kn..[hehehe komen semase pwot ngah lapo cam gini r jdnye]

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 1:30:00 PTG  

[zali]
xbest..feel makan benda alah ni pepagi jer..bila dah waktu lain cm xbrape nk masyuk~~

[rozita]
byk!!! ni dorg kirim sampai 10kg!!!

[fareen]
Sedap!!! tapi bosan gak..asyik2 nasi putih dan serunding..haih..klu ada bini..boleh jugak dorg masak2..

[estaban]
Gila r ko..nyesal aku tak post awal2..biar nafsu ko londeh..

[Duck]
ko nikan..asyik lapar jer..ala, ko berkeroncong skalipun..boleh apa ko nk g makan..dah xleh puasa pura2 boleh~~ cheehh~~ hahahaha =)

[shida]
aku tayang pon sbb aku tingat duh~~ klu time x puasa lain..klu nk pegi cari..skrg mana boleh ...

gravatar
en_me berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 2:23:00 PTG  

sodapnyerr roti banjir tewww..

gravatar
.:Mrs Hafiz:. berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 2:36:00 PTG  

patutla ko maintain slim kal oi..

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 3:53:00 PTG  

[en.me]
Sedap sgt!!!

[amy]
kan aku da bilang..aku xde bini..xde org jaga makan minum..tu yg jd makin keding~~haih..

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 6:30:00 PTG  

memang la buleh je kalo nk mkn..tp masalahnya di sini ialah,sape nak volunteer untuk belikan untuk aku..hahhahah.sudikah anda?

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Rabu, Ogos 26, 2009 6:31:00 PTG  

memang la buleh je kalo nk mkn..tp masalahnya di sini ialah,sape nak volunteer untuk belikan untuk aku..hahhahah.sudikah anda?lapau..haih~~

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Ogos 27, 2009 7:33:00 PG  

aku kt jb..KO PENANG..mmg la ku sudi giler nk tlg belikan..lagi2 time tgh haus dan lapar menahan puasa..mmg best...best sgt2 awok~~T_T

gravatar
Yazid Husain berkata...
Khamis, Ogos 27, 2009 12:19:00 PTG  

nanti sahur dan berbuka di muo dan ulu tiram sian dia

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Ogos 27, 2009 3:29:00 PTG  

Jid..sorry!! aku blk kedah r...serius..rasa cam rugi giler xdpt ikut ko blk~~ tp utk rabu dpn..aku on!!!

gravatar
Khaleeqa Idrus berkata...
Khamis, Ogos 27, 2009 5:01:00 PTG  

Haikel,
aku tag kau pula! tak paksa, buatlah kalau rajin :)

gravatar
- j o h a r i - berkata...
Khamis, Ogos 27, 2009 10:04:00 PTG  

ok la tu..
ade gak makanan nk berbuka
kt palestin tu berbuka dgn peluru

gravatar
n i s a berkata...
Isnin, Ogos 31, 2009 5:42:00 PTG  

lapar ni sekarang, lagi dua jam na bbuka. grrrr.

*tana buka puasa sama ke?

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, September 02, 2009 9:04:00 PG  

[khal]
Yer..aku cuba eh..aku buat lor..konyer pasal... =]

[joe]
aku bukan merungut sbb makan xsedap..cuma rindu pada yg pada kebiasaan.. hoho..

[nysa]
Bila?..jom...dtg Jb..aku blanja..ok?

Catat Ulasan