Gayah, ko tanya apa ni?

files ,

Dalam senyap hening yang separa suam kuku. Tiba-tiba seorang wanita yang sedang asyik berYM bertanya “ akak, macamana seseorang lelaki boleh membuat keputusan untuk bertunang dengan seseorang wanita?”

Bagi akak, perlu ada keserasian antara pasangan dan yang kedua restu dari keluarga. Mak akak pernah hysteria sbb taknak akak kawen dengan exBF yang akak dah kenal 10 tahun. Lepas akak putus, tak sampai seminggu datang lelaki lain masuk. Dan sekarang ni dia dah jadi suami akak. Apa g korg rasa bila situasi ni jadi.


*aku menyampuk.

“laki tu memang dah lama admired akak, bila ada jer peluang, terus rembat.”

“hakikat, akak tak kesah pon sebenarnya siapa suami akak. Yang penting serasi dan akak perlu buat keputusan yang betul untuk menerima kehadirannya sbb laki yg kita pilih tulah yang akan ubah corak hidup kita”

Tiba-tiba soalan sama beralih kat aku….ko plak hint?

*Diam

Sori, aku tak tau.. yang aku tau..aku akan masih baca buku cara nak mengorat..

11 Note:
gravatar
qyla berkata...
Isnin, Jun 08, 2009 8:16:00 PTG  

budak baru belajar yer..heheh

gravatar
sHe berkata...
Isnin, Jun 08, 2009 11:35:00 PTG  

hope u'll find a gud one someday.
=]

gravatar
en_me berkata...
Selasa, Jun 09, 2009 8:29:00 PG  

ko nak kawen ghupernyerrr.. ihihi

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, Jun 09, 2009 9:07:00 PG  

[qyla]
yer..saya budak baru blajar...baru baca muka surat 4. myth in date.

[she]
harap2 mcm 2 lah.. =]

[en.me]
mana ada bang me..lambat lg kot..

gravatar
Unknown berkata...
Selasa, Jun 09, 2009 12:37:00 PTG  

ohye, jgn lupa tgk how i meer ur murder dan aku ada print kan "kualiti lelaki menawan untuk ko"
haha

gravatar
sHe berkata...
Selasa, Jun 09, 2009 1:49:00 PTG  

and hope the gud one is me..
haha~

horror tak? =p

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Jun 11, 2009 10:06:00 PG  

[zali]
aku dah baca..boleh tahan la..cuma skill nak ubat kecewa mmg xleh blah..hahaha..

[she]
aku rasa agak horrow..

gravatar
Unknown berkata...
Isnin, Jun 15, 2009 11:21:00 PG  

huh...muka terkejut

gravatar
Yazid Husain berkata...
Isnin, Jun 15, 2009 12:29:00 PTG  

hopefully

gravatar
- j o h a r i - berkata...
Selasa, Jun 16, 2009 2:59:00 PTG  

hahaha..kena la melangkah, baru bleh ke depan

gravatar
apsayang berkata...
Jumaat, Jun 19, 2009 1:31:00 PTG  

hahaha

Catat Ulasan