Campuran kotor dari Daddy Yankee

files ,

Menghambakan diri enam hari seminggu, lapan jam sehari dan bermalam ditempat mencari rezeki selang sehari. Cuti umum? Terpaksa abaikan.


Kawan kawen dan melancong, Kawan tukar kerja, Kawan balik kampung, Kawan hantar adik masuk U, Kawan kena posting Sabah Sarawak, Kawan tidur cam musang, Kawan masih belajar, Kawan keluar dengan gff.


(Kadang-kadang pernah diajak keluar bertiga bersama kawan yang ber ‘gff’ tapi sampai bila? Shame on u Hint. Shame~~)


Untuk balik jumpa parent? Kampung aku sangat jauh dan sila lihat kembali jadual waktu kerja.


* Makna Hidup = Agak Kosong~~


Minda diawangan dan tertangkap satu ayat dalam peti simpanan memori.


Bekas sahabat aku bilang, tatkala manusia terlibat dengan aktiviti blog, mereka ini sebenarnya tiada “LIFE!!!” . >_<


Kalu dulu, malas nak ambil peduli dan pamerkan minda kontra. Makin diheret, makin meleret. Tapi, sejak dua menjak ni, statement longkang ni sentiasa terngiang-ngiang. Bukan maksud pendirian berubah, Cuma maksud hari-hari yang dilalui buat aku termenung dan merasakan diri seperti bangkai hidup. Tiada apa yang perlu aku coretkan.Tiada apa yang perlu diperkatakan.
Mungkin aku boleh bagi noktah kepada statement longkang diatas. Hidup yang ada LIFE adalah trigger kepada blogger.


Lets hook up with me so that my finger can walk again and again…4eva.


p/s :
Untuk bekas sahabat , teruskan berblog. Walaupun ko dah keluarkan statement diatas, aku takkan sekali-kali menghalang ketagihan yang ko alami sekarang. LMAO.

21 Note:
gravatar
en_me berkata...
Ahad, Jun 28, 2009 3:40:00 PTG  

blog bukanlah hakmilik kekalls kannns.. salamm bro

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Ahad, Jun 28, 2009 4:18:00 PTG  

hmmm..
teori aku laen lak wehh..
bagi aku,kalu de life baru best mem'blog'..
klu ko tade life,pe yang ko nak cite lam blog ko tuh..
ada setuju ka?

gravatar
Unknown berkata...
Ahad, Jun 28, 2009 11:24:00 PTG  

yup2..

betul2..aku setuju jer tue..ngan Duckness

weh..banyak jer orang berblog kan..xkan Tun Mahathir yg ber`blog tue org kata xda life plak..


blog is our open diary la..mesti r best and ader life..that y la kite membuat blog supaya dpt share ngan org len..

ehhh..ko nk stop ke?

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Jun 29, 2009 8:39:00 PG  

point aku kat sini..hidupa aku sangat bosan...

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Isnin, Jun 29, 2009 10:20:00 PG  

owh..
entri nih utk ngadu ah nih..
ilek ah bro..
life tuh buleh diceriakan,kena rajen sket la..
meh turun penang,baru ceria..
hahahha

gravatar
Azri ace berkata...
Isnin, Jun 29, 2009 1:43:00 PTG  

hoittt haikel!!!

sape yg kate blog xde life?
aku yg xde blog ni yg rase xde life utk di share
walaupun byk benda yang berlaku, aku rase malas jer nk tulis sume nih..hahaha.

lek ar beb. ko blog, aku bace.

gravatar
sHe berkata...
Isnin, Jun 29, 2009 2:29:00 PTG  

rambot panjang,
pegi potong =p

azwee :
cepatlah reg balik ffs! (^.^)

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Jun 29, 2009 4:44:00 PTG  

[duck]
yer..ngadu..luah prasaan..tgh emo nih..rasa nk makan org jer tiap2 hari..

[azri]
thankz dude.. =]
ni yg aku syg ko nih..jom transforms!!! kuk ekk ekk ekk khuk..autobot..roll out!!!

[she]
da potong da pon...kemas dan segak....pergh!!

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Jun 29, 2009 4:44:00 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
gravatar
sHe berkata...
Isnin, Jun 29, 2009 9:10:00 PTG  

yelah..
bleh bayang,
cam budak skolah
hot ngak mungg ~~ :)

gravatar
Esteban Granero berkata...
Isnin, Jun 29, 2009 9:38:00 PTG  

LMAO tu ape? macam buah limau je...

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, Jun 30, 2009 8:05:00 PG  

[she]
baru tau i hot!! lame~~

[Estaban]
Dia lebih kurg family limau la..tapi besar sket cam limau bali.

Laughing my ass off.

gravatar
Rozita berkata...
Selasa, Jun 30, 2009 8:44:00 PG  

terus kan berblog. kami sentiasa menjadi penyokong, bukan beerti ko tkde life

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Selasa, Jun 30, 2009 9:01:00 PG  

mari makang budokk!!

gravatar
ShE-iS-Me berkata...
Selasa, Jun 30, 2009 4:03:00 PTG  

ade blog r baru cool =)

gravatar
ZaliHazali berkata...
Rabu, Julai 01, 2009 8:30:00 PG  

minggu lepas sebab aku tak keje jadi aku berkesempatan tengok blogger boy

nama qi dalam movie tu ialah budi

manakala nina adalah gadis cantik yang merupakan photograper

poin di sini bukan mengenai dunia blog, tapi adalah sebab nina tu cun...

bila nak tgk transpormers...

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Julai 01, 2009 9:01:00 PG  

[rozita che wan]
tq kak. hehe.. life is so fuzzy..mcm kenal jer ayat ni..

[Duck]
Mu nok makang budok?aku nok jugok joing mung..tensyeng nih..

[She is me]
Kami tak hot, kami cool... haha.lama xupdate..bz ker?

[zali yg baru sehat ]
uuuu~~ dapat tgk tV..syok nyer..siap nengok blogger boy tu..yg pasti, mana2 sahaja awek cun..itu aku punya..ko yg otai,sila ketepi dan bagi laluan utk beginer..hahaha..

gravatar
ShE-iS-Me berkata...
Rabu, Julai 01, 2009 11:44:00 PG  

alamak u hot la nox kat umt dulu..
xbz pown malas nak menaip n ak xtaw nak mencarut pe dlm blog..pasai tu r owg yg xde blog sbnrnye yg xde life..
kwn ko tu yg berpikiran songsang hehe

gravatar
Yazid Husain berkata...
Khamis, Julai 02, 2009 11:01:00 PG  

sorry lah dude

tidak sempat membeli ole-ole

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Julai 02, 2009 3:18:00 PTG  

[She is da]
hot celah bedah mana?..hahaha..ko carutkan saja..nnt aku baca. peraturan, jgn berenti.

[yazid]
thanx sbb belikan aku ole2 dari medan.aku tau ko saja ckp xbeli..tharu aku..xsabar nk tgk..

gravatar
ShE-iS-Me berkata...
Jumaat, Julai 03, 2009 10:41:00 PG  

Celah ketiak la palink hot =p

Wow ade peraturan..kalo langgar kene ape2 x?hehe

Catat Ulasan