Ini Bukan Diri Aku Yang Sebenar..

files

Bila aku mula saja berbicara pasal nk jadi player, kawan aku merangkap mentor tergelak sinis.

“AKU RASA LAWAK KALAU KO JADI CAMTU.. SBB KO NI JUJUR SANGAT..haaaaa~~

Kriteria yang paling utama untuk menjadi player terhebat ialah dengan “MEMBERI HARAPAN” dalam kata jahat.. “Menipu”, dan dia cakap aku takde kriteria tu. Satu perkara lagi yang buatkan dia kurang berkeyakinan mungkin aku punya sifat SIMPATI yang keterlaluan. Sifat yang akan memakan diri bagi seorang penipu. Jadi perlu bersifat No Mercy!!! Dan untuk kriteria yang terakhir , mesti ada PELABURAN yakni duit.

Ok. Aku terima kritikan korg.

Dan hari ini…

“ Wei, Ko nampak tak baju PDI baru yang aku pakai ni.. Dia siap mintak status hubungan duhh..heee~~”

“WoW Dude, is that fast!!! Aku admit,ko memang ada potensi.”





Antara tiga kriteria ni. Aku hanya terguna satu jer, iaitu sedikit PELABURAN. Dan mungkin kriteria yang kedua jadi pilihan aku seterusnya, kerana aku takkan sekali-kali SIMPATI dengan orang yang aku tak pernah BERI HARAPAN.


p/s: Dont blame me, blame the games?..



Amacam..komen?

27 Note:
gravatar
Alyn Tahir berkata...
Ahad, Jun 21, 2009 5:23:00 PTG  

haikel! ko ddk umah diam2. haha

gravatar
n i s a berkata...
Ahad, Jun 21, 2009 7:30:00 PTG  

woah, the new casanova. why suddenly turn like this?

gravatar
Fareenz berkata...
Ahad, Jun 21, 2009 8:00:00 PTG  

ala...awek lama mane?
dh tuka baru?

gravatar
ZaliHazali berkata...
Ahad, Jun 21, 2009 10:20:00 PTG  

macam pernah ku dgr ayat tu...
blame the game, dont blame the playa...

wahai si mentor, ajar la aku
become the nest player...
guro je, aku budak cap ayam je...
hehe

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 9:33:00 PG  

[al]
nape nk duk rumah plak?..benda ni bleh blaku sambil menyelam minum air. Bila tersepak tepi jln..terlekat kat kaki..cara nk buang, sental guna kayu..
hahahaha..

[nysaa]
mana ada suddenly..xpernah jd pon casanova... =p saya budak baik...

[fareen]
awek lama dah tutup buku...tp yg ni bkn awek la..xkenal pon saper dia ni..

[myself]
KO jgn nk mengada k..MENTOR...ko idola aku..ko la punca segalanya...T_T

nnt ajar aku cara nk reject org...

gravatar
en_me berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 10:04:00 PG  

chomeynyerrr..

gravatar
Alyn Tahir berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 10:21:00 PG  

meh aku sental! haha

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 10:44:00 PG  

myself..
MENTORkan aku skali..
aku pon nk mnimba ilmu player..
buleh?

gravatar
sHe berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 11:12:00 PG  

ko carik yang hodoh banyak dari aku bleh tak? taklah aku jeles sangat nanti.. heh~

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 11:46:00 PG  

[en.me]
comel ker?...tp ada lg yg lg cantek..

[al]
errr..cam ngeri jer klu bg ko sental..boleh..tp jgn kasi kaki aku cedera!!! muahhahaha..

[duck]
eh, mana bleh..ko cari r tok guru len..dia aku punya..lgpon ko jauh..nk blajar hari2 mesti pillow talk tau..

[she]
ni atr yg hodoh aku tersepak..tp xpe, alyn ckp dia nk tlg sentalkan..hahaha..

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 3:23:00 PTG  

hoh..
pillow talk??!!
bhya tuh..
table talk jek xleh ke?
ym ke?
live gak pe..

gravatar
sHe berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 3:28:00 PTG  

a'ah la, juling sket..heh~
takpe, nnt alyn tlg sental dgn jfu..berkesan sket kot ;)

gravatar
Yazid Husain berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 4:27:00 PTG  

ko dah khatam ke? HSW "the black book"

gravatar
ZaliHazali berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 5:34:00 PTG  

ducker:
sebenarnya aku dah hampir bersara, tapi si hint telah mempengaruhi aku
...ok tips dia...
adalah...
erm...
nak bisik ni...
serang dari apa yg dia minat...kahkah

Hint:
sila cari The nEXT...
Pastu amik gbr...
haha run...

kwn2 lain:
jgn belajar...thank you

gravatar
sHe berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 6:05:00 PTG  

ala zali,
ilmu tak baek kedekot ah..
blajar ramai2 best ape....

gravatar
n i s a berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 6:42:00 PTG  

psss, encik topeng merah, comment box dah ade, sila comment sampai lebam. :)

gravatar
n i s a berkata...
Isnin, Jun 22, 2009 6:43:00 PTG  

ohh ya lupa, would u mind to change remove my link and put it back. sebab link yang ade dkt blog kau skg x de rss. thanks.

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, Jun 23, 2009 11:25:00 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, Jun 23, 2009 11:36:00 PG  

[duck]
xbleh3!! nk menuntut bkn mudah..mesti ada sesuatu yg perlu dikorbankan..heeehhh~~

[she]
sental la klu mampu..kuasa seducer pon xmampu nk halang klu hati dah bpaut! haa~~~

[zali]
ko ckp aku yg pengaruhi ko?..cis..aku hanya membangkitkan lagi aura ko jer..sifu!! jgn turunkan ilmu pada si duck..habis umpan i xdimakan nnt..

[nysaa]
orait!!! dah bukak..baru best..komen org xsmestinya kita perlu ikut..tpulang pada keperluan individu..

yeap..nnt i tukar...haaa~~~

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, Jun 23, 2009 11:38:00 PG  

[yazid]
aiseh..mcm mana leh xnampak komen ko..aku blum lagi khatam..baca sket..tp gambar apa yg perlu dibuat dah ada..

gravatar
Unknown berkata...
Selasa, Jun 23, 2009 1:34:00 PTG  

kah2..entry nie memang best..bley kuar tv nie2.
kah2..

wa pun penat nk emo2 nie.

gravatar
ZaliHazali berkata...
Rabu, Jun 24, 2009 12:48:00 PG  

sheishint:
ko nak ilmu apa she
lagipun ko takboleh pillowtalk
hahahaaha
aku ada tips untuk ko juga,
mari berbisik:
kita kekurangan playa gurl,ada beran nak coba...haha

duck:
ko nak ilmu yg mcm mana
ada banyak cabang ni...
nanti aku send guna telekonferens

yazid:
kahwin best org kata...
betulke?

hint:
kat hotel ni ada wifi yg kuat,
tu yg aku berbesar hati nak tingkatkan bilangan komen ko...
ohye, sape nama gadis di ni...
hehe

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Jun 24, 2009 2:07:00 PTG  

[helmi]
ko jd producer..aku blakon...har3...

[zali]
wahhh!! mantop betl komen ko...mengalahkan aku..mentanglah dah jadi sifu.. =]

gravatar
- j o h a r i - berkata...
Rabu, Jun 24, 2009 2:58:00 PTG  

hahaha..jgn ko plak yg mengharap..karang menangis

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Jun 25, 2009 10:28:00 PG  

aku takkan mengharap dude. Hati kering, Jiwa jer leleh sket.

gravatar
ZaliHazali berkata...
Jumaat, Jun 26, 2009 11:35:00 PG  

tujuan untuk lebih memeriahkan ruangan komen ni...

sebenarnya awek ni mantap seh...
aku dah jumpa...
kahkah...

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Ahad, Jun 28, 2009 9:13:00 PG  

zali cukup.benda dah berlaku. tinggal kenangan sahaj antara aku dan "dia'.hahahaha..

Catat Ulasan