Wlkam to Ma cute World!!!!

files

Welkam to My cute World!!!!!!!!!!

1st time aku tengok natang ni...terus aku berkenan..huhu..tapi sedih siot...untuk 1st edition..4 ekor aku xsempat nk beli..mybe da lewat sangat kot aku tau..lgpon aku jrg g beli brg kat watson...utk koleksi yg ke2..sekor jer yg aku xsempat..mintak2 la aku dpt cukupkan semua natang2 neh..kui3...suke nyer aku tengok natang2 neh...klu bleh rasa nk picit2 jer..tp keras T_T

Tp dlm banyak2 benda yg aku suka kumpul..ada satu benda cute yg xde jual kt kedai atau mana2 tempat diseluruh dunia neh...huhuhu...benda cute ni adalah arnab favret aku..bukan brg import dari oversea..tp made in malaysia..i luvvvvv malaysian..huhuhu...klu korg bleh dapat sbijik yg macam ni..aku sanggup beli berapa jer nilai yg korg letak..priceless bebbb!!!..bukan senang nk dpt brg limited edition neh...huhuhuhu...

bulu dia putih dan lembut sgt3..sedap diusap2..sangat mesra...friendly nature la kot..kui3..pandai ckp omputih la jugak...kdg2 klu kita gletek dia gelak...nangis pon pandai gak..tahyah nk suruh..huhuhuhu..nnt klu sapa2 jumpa kat tepi jalan..try la usap2 sket...sure korg xnyesal..kui3..








2 Note:
gravatar
sHe berkata...
Rabu, Mac 19, 2008 9:45:00 PTG  

gambaq arnab itu sgt hodoh okies...huhu...

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Mac 31, 2008 11:10:00 PG  

cute la...jgn la kutuk diri sendiri..T_T

Catat Ulasan