Mengeluh lagi....

files

Harini gaduh…esok ok..lusa gaduh blk…haihhh!!!
Sampai bila la nk setel masalah dlm hidup ni…baru er nak tenang..masalah mai blk tending..masalah dtg blk terajang aku..ssh nk bpuara2 gumbira klu masalah yg mai menapak ni tlalu besar..kdg2 aku rasa semua yg aku buat dah yg terbaik..tp ada gak yg tluka..ada gak yg tseksa…lepas satu2 dtg …tarak tau la titik masalah tu kat mana..tetiba jer ziarah aku..tension toi…tp aku bknnya xnak face mslh..skuwang2nya bg la aku rilex sket…

27 Mac 2008

Nk citer pasal masalah ni..dua,tiga hari lepas…tangan dan kakiku terpaksa dihayun btubi2 utk setelkan masalah..mmg lega bila da langsai hutang yg tbuku..tp apa yg aku dpt lps tu?..nothing.…masalah plak makin besar..mmg aku da cuba nk rasionalkan otak aku..tp opponent aku tu terjah aku utk lepaskan geram..aku pon lepaskan geram aku b4 dia lepaskan..haih…bila tingat blk hal ni..rasa cm bsalah gak sbb xdpt kawal diri..benda da lepas..mana leh patah blk..padahal isunya kecik jer..tp mgkin bila dikumpul2kan mcmni la jdnya..dendam kesumat pedang setiawan meletus!!!…opponent aku mhilangkan diri sbb ada kerja….

31 Mac 2008

Tup2..arini..dia dtg dkt ngn aku..dia mintak maaf..tsentuh aku di buatnya..haihh..murahnya kemaafan yg dia ada….bilalar hati aku ni nk jd selembut hati org dia dan org lain...dlm soal ni bkn aku nk ckp sapa salah sapa betoi..cuma yg aku nk gtau,aku respek sama ini org…org yg meminta maaf..sbb aku tau..aku kurg mampu nk buat mcm 2…style aku..klu da gaduh..esok lusa da ok da..Cuma nk start tegur tue..susah ler…cm berat giler mulut nih..ada emas kot…haih!!!!..

AKU MEMOHON KEMAAFAN DI ATAS SEGALA KESALAHAN DAN KESILAPAN YG DAH BUAT KAT SAPA2 YG TERASA NGN AKU…..

Tp igt, ada sestgh perkara mmg susah sgt nk dimaaf..MASA perlu sebagai MEDIUM menenangkan hati….peringatan kepada pencari masalah dgn aku..peace..

5 Note:
gravatar
qyla berkata...
Isnin, Mac 31, 2008 7:57:00 PTG  

world of friendship..
its complicated huh..huhhuhuhu
just moving on!!

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, April 01, 2008 12:36:00 PG  

tp yg susahnya..aku kurang gemar klu melayan kawan lelaki cm kawan perempuan..santai2 suda..jgn nk merajuk ngn aku..nnt ada yg kena hempuk..klu pompuan aku leh tima sket..nnt leh aku pujuk..huuuhuhu..yup..just moving on!!!!

gravatar
sHe berkata...
Selasa, April 01, 2008 12:49:00 PTG  

stuju2..sayer nak majuk dgn awak pon susah..ni kan plak org lain..haih~..

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, April 03, 2008 7:57:00 PG  

xayah nk merajuk...BURUK...

gravatar
sHe berkata...
Khamis, April 10, 2008 1:53:00 PTG  

janji ada org sayang sudaaa...
la~..la~..la~..

Catat Ulasan