MAMAT SONGSANG!!!!

files

Kalau aku x berhati perut, dah lama aku sembur mamat sekor ni...
tau x perasaan bila org yg kita percaya..org yg kita hormat sbg kawan...tp tikam dari belakang..bodoh!!

naper la aku leh kenal ngn mamat sekor ni...dulu aku ngn dia adalah rakan seperjuangan basmi UBI (hanya org yg tertentu jer tau...huhuhuh)...dia selalu cakap yg UBI ni suka heboh2kan..dan buruk2 nama aku ngn dia..dok jaja satu kelas pasal ktorg dah xsekepala...tp skrg si bekas rakan sperjuangan ni meludah kelangit..!!!

aku heran betul bila dia ckp aku abai kan dia...aku terlalu bg komitmen lebih kat awek aku, juniour,dan kelab..sampai masa untuk dia xde?...heloOOoOOOOOO!!!!!

"WHO ARE YOU?!!!!!"


xde maknanya aku nk layan lelaki.....!!!! jadi lah jantan yg bermaruah sket...ko hengat aku ni awek ko!!..aku seboleh2 xnak dekat dgn mamat ni....budjet best..budjet org bg tumpuan kt dia..."ramai org ckp aku cute"...WUTEVAAA!!!!...yelah mmg cute pon = Ugly but nice to see...WINKK....

aku igt lg masa raya haji ke2 2006...Malam 2 buat aku sedar apa mamat neh...!!
aku ni macam laki lain jgk...boleh bergurau..CONTOH!!!..tepuk bontot...cubit puting..mmg benda ni normal ngn member2 aku...tp benda ni aku halal kan bila aku dalam keadaan sedar..bukanya tengah2 malam buta...pkl4 pagi!!!...berdua!!!..apa jenis laki yg tangan menjalar time malam2 buta?...meraba kemaluan aku?...dengan nafas turun naik...bila aku tersedar...dia masih lg dgn aktiviti tersebut..to bila kalih badan aku..terus je buat2 tido...pusing badan kearah len...tp mamat ni mmg jenis xreti bahas toi..tgnnya dtg blk siot!!!...

Aku heran la ngn laki spesies cm ni...YA ALLAH!!! kenapa ada lelaki Songsang DI DUNIA INI!!!
mintak jauh la dgn laki spesies cmni..memalukan BANGSA,AGAMA dan NEGARA!!!

kalau belajar jer pandai,tp nafsu songsang...mmg laki cmni tgolong dlm kaum HINA DINA!!!!

aku syukur sbb tuhan tunjuk kt aku sifat sebenar mamat ni...selama ni aku pon heran..naper setiap kali aku sedar..ada jer kaki dia dok kt paha aku...bila aku gtau dia....ni jawapan dia...."ALA,KO PON WAT JUGAK KAT AKU TIME TIDO...MESTI KO XSEDAR"....JAWAPAN NAK KAVER DIRI SENDIRI!!! susah betoi ngn mamat Perak nih...bajet org Bandar...bajet URBAN..padahal kampun entah mana2...suka suki melebal org len KAMPUNG...huhu..kalau aku..aku suka mengaku diri aku org kampung..xperlu nk bangga diri dan mengaku org bandar..apa ada pada org Bandar?...mgkin minoriti org bandar bandar sonsang macam mamat ni..haih...LUPA DARATAN!!!..yelah,org bandar kan open minded,,sebab 2 mamat 2 halalkan nafsu sonsang...sebab dia kan asal dari BANDARAYA GOPENG!!!....

Hoi, MAMAT SONGSANG!!!...selama aku kawan dengan ko...aku jaga maruah ko tau tak!!...aku xheboh2kan pon kt sapa2 pasal kesongsangan ko tuh!!!!...
kalau ko nak bukti...mmg kt umah kita dulu xpasang CCTV..tp TUHAN jd SAKSI!!!

EX hosmate aku pn leh jd saksi!!!
Beberapa cosmate aku pon leh jd saksi....!!
Awek aku pon leh jd saksi...!!! sebab dia lah org yg pertama tahu tentang perangai HINA ko tuh!!!...

time kesongsangan mamat tu menjadi2 mlm 2..aku sajer jer buat2 dok main hp...time tu jantung aku rasa nk tcabut..xpercaya member sendiri leh buat aku macam 2...hoi bangsat yg songsang,ko suka part mana hah?!!sewel nk mampos...Tuhan bg akal xnak guna...




7 Note:
gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Mac 05, 2008 1:35:00 PTG  

llalalalalala....lalalalala...

gravatar
Alyn Tahir berkata...
Rabu, Mac 05, 2008 4:53:00 PTG  

woah... too much info 4 me... censor pls.... waaaa....

gravatar
Azri Ace berkata...
Khamis, Mac 06, 2008 12:21:00 PG  

Perghhhhh>>>makan dalam...
Laalala...

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Jumaat, Mac 07, 2008 4:13:00 PG  

huhuhuhu...buang yg keruh ambil lah yg jernih....peace....hihi

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Jumaat, Mac 07, 2008 3:51:00 PTG  

realiti..bukan omong kosong..huhuhu

gravatar
Esteban Granero berkata...
Sabtu, Mac 08, 2008 2:28:00 PG  

wow, ganasnye.

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Sabtu, Mac 08, 2008 12:49:00 PTG  

aku ni ANTI makhlux SongSang..

Catat Ulasan