Band Idol...

files


Dengar ini cerita…alkisahnya pasal Band Idol aritu…haih..mmg xdinafikan laa…kumplan Sejak ni layak menang..sebab suara vokalis (Yuji) dan mamat sorg lg (aku xkenal) mmg mantap…Cuma, bg aku bila kita buat pertandingan Band..mestilar kena nilai dari sudut kreativiti..ni bukan pertandingan JUARA LAGU!!!...mmg sejibik dorg tiru style penyayi asal…korg mmg leh meraih hati penonton…tp bukan semua yg suka beb..aku bkn nk kutuk group ni..dorg xsalah sket pon…

Cuma aku nk komen dari sudut penilaian..klu yg mengomen tue dari golongan si tua..4 sure group Sejak ni leh MENANG..tp cuba bg org2 muda nilai..comfirm..Band dak Marine Science JUARA..bagi aku..Band dorg mantap giler…(Cuma hamie xpandai nk cakap..dia pandai nyanyi jer..hehehe..jgn marah..)….tp bg aku dorg ada style dan gaya yg tersendiri..masyuk habis!!!!...SALUT utk dak Marine Science!!!!


Tp sempat gak bgambar ngn Juara Band idol 2008..

hehehehe..apa pun tahniah aku ucapkan...


Masuk topik yg kedua...salah sorg ahli band dari kumpulan sejak ni aku dah kenal dari 1st lg...mmg cukup lama..dia adalah super duper senior...bg aku dia tlalu lama sbg seorg pelajar...dia masih lg mencari identiti..dari bekas senator MPP...kepada seorg Tabligh dan menjadi rock kembali...slalu bckp soal matlamat hidup..tp bangkitlah wahai sahabat...sampai bila mahu berkecimpung dlm arena Mahasiswa..sedangkan Anda sepatutnya memeliki sebuah keluarga skrg ni..haih...aku pon heran..betapa dia minat ngn UMT ni sampai sanggup extend..bukan untuk skali..bukan untk kedua kalinya..tp utk yg ketiga kali...haih...persoalannya..sampai bila?...



5 Note:
gravatar
sHe berkata...
Rabu, April 02, 2008 12:44:00 PTG  

encek..gambaq adalah terlalu kecik..xnampakk..

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, April 03, 2008 9:38:00 PG  

Dag TukaQ da...

gravatar
sHe berkata...
Khamis, April 10, 2008 1:52:00 PTG  

haha.....comey ngat aih.. =p

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Jumaat, September 17, 2010 1:31:00 PTG  

Wow neat! This is a really great site! I am wondering if anyone else has come across something
exactly the same in the past? Keep up the great work!

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Khamis, November 29, 2012 10:42:00 PG  

Its my at the start in good time always to transmit on this forum,merely wannat reap some friends here.if its not allowed to record on this panel,will erase this thread.Nice to find you!

---------------------------------------------------------------
[url=http://www.sexybags.info/rssrock.html]My designer handabgs[/url]

Catat Ulasan