Rosnah Mat Aris Kokak

files


Diam tak semesti lemah. 3 Bulan kena cincang, sekali gua bukak mulut baru lu reti nak diam dan tahu langit tinggi ke rendang. ceit~


Bos bagi mandat kerja sama gua. Lu cakap kat orang gua kena SOUND. Gebang tahap gaban. Nasib baik lu kawan gua. Kalau lu bukan. Gua mampos tak tegur orang macam lu. Kah Kah Kah..

Banyak cara la wei nak tarik perhatian. Tak semestinya lu kutuk manusia dan orang gelak2 itu tanda orang setuju apa lu cakap. Kah Kah Kah

Lu cakap perbuatan dan tindakan lu melambangkan wibawa lu sebagai officer. (Konon) Gua pon officer. Bos gua manager. Gua and Bos gua tak pernah pon nak layan staff cm hanjing. Kerja sama2, still ada respect wujud. Lu pesan gua, jangan bagi muka . Kasi ada gap dengan staff. Tapi syok ker kerja ngan kuli batak? Buat kerja pakai mulut. Tunjuk2 pakai jari. Harap kerja siap macam lu tak perlu pikul beban.

Lu makanan gua. Lu memang dah tak bleh lari. Kah Kah Kah.
Gua akan hanjingkan lu sampai lu dah tak nak calling2 gua ngeteh..Kah Kah Kah

Tapi upacara ngeteh tetap berjalan macam biasa. Sebab gua addicted dengan teh tarik kedai Habib. Damn~

Kah Kah Kah..

Satu lagi gua nak pesan. Masa lu tengah gebang, lu gelak bleh x tempias hujan lu tu jangan sampai kasi kena sama gua?

8 Note:
gravatar
tHe anIMateD bIJaN berkata...
Selasa, Oktober 19, 2010 4:53:00 PTG  

gile macam seronok plak hahaa~

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, Oktober 19, 2010 5:54:00 PTG  

mmg la..seronok gila.bila Kena kan mat gebang..kah kah

gravatar
sHe berkata...
Selasa, Oktober 19, 2010 11:25:00 PTG  

amvoi~ statue!

gravatar
Yazid Husain berkata...
Rabu, Oktober 20, 2010 5:29:00 PG  

masing-masing

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Rabu, Oktober 20, 2010 5:17:00 PTG  

oih oih..lama menghilang..welkam back bro..

^_____^

anyway, kije di tmpt bru eh?bwk byk2 bersabar yek..tapi kalo over the limit sgt, lazer otomen je..i bekap u weh,,

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Oktober 20, 2010 10:38:00 PTG  

[she]
wak lu statue..oek sket~

[jid]
Diri sendiri

[duck]
Gua lazer da..dia mengelak skrg..wa gentle beb..haha..sbnrya byk cara nk dapat kan attraction..xperlu buruk2kan org. M.O.T.S

gravatar
~~DucKneSs~~ berkata...
Khamis, Oktober 21, 2010 6:00:00 PTG  

lazer beam..bi bi bi bi bip..

gravatar
副収入 berkata...
Rabu, Januari 26, 2011 7:06:00 PG  

最低時給1万円!?誰も知らない驚愕の副収入・・・会員登録すれば今すぐにでも開始できます!!今月ピンチな方・お金を稼ぎたい方はココで稼いで下さい

Catat Ulasan