Lebih baik Terlewat dari Terlambat

files , ,

Aku sibuk..sangat sibuk. Bngun seawal jam 6 dan memulakan gerakkan kilat pada setiap pagi semata-mata untuk menuju ke tempat kerja yang agak jauh dari kediaman. Berbekalkan 2 roda dan minyak satu tangki,perjalanan 50km sehari bukan suatu yang sukar bagi aku sekarang. Lali.

Ibu maafkan aku yer..waktu untuk ibu terlalu sempit untuk aku mengucapkan Selamat Hari Ibu.

Polis sangat bangsat. Sila pergi mampus!!

11 Note:
gravatar
en_me berkata...
Khamis, Mei 14, 2009 9:25:00 PTG  

abis ko balik sampai umah kul brape.. hmmm

gravatar
Fareenz berkata...
Khamis, Mei 14, 2009 10:07:00 PTG  

kene saman ke bang??
kim salam kat ibu...eh..maksud saya ibu anda.

hahahaha!!

gravatar
ZaliHazali berkata...
Jumaat, Mei 15, 2009 9:39:00 PG  

semoga berjaya menempuh pengalaman baru

gravatar
ShE-iS-Me berkata...
Jumaat, Mei 15, 2009 10:47:00 PG  

Biase la time muda la kene kerje keras..aku pun lbey kurang ko jugak workaholic huhu

Selamat hari ibu buat mak kamo =)

gravatar
n i s a berkata...
Sabtu, Mei 16, 2009 1:59:00 PG  

50km sehari jauh tu. sekarang keje kat mane?

bdw, u kasik i url tu. taleh bukak la.

gravatar
Tanpa Nama berkata...
Sabtu, Mei 16, 2009 12:34:00 PTG  

bakpo plok ngn polis tu??
tapi polis mmg sh*t sesetengahnya..Hahaha

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, Mei 18, 2009 12:56:00 PG  

[en.me]
klu betul2 start balik kul 5..5.30pm dah bleh sampai umah..rempit!!!

[fareen]
ibu mu jua..huhuu..entah ler..rasa macam nak sepak jer bila nengok muka pak polis...

[zali]
pengalaman baru ni la yg cuba memisahkan aku dgn korg..sebaik aku xpindah..hahaha..

[she is me]
yer..betul tu!!!
kerja kuat..duit gaji kasi makan anak2..sewa rumah...kereta..dan tak lupa ptpn..

[[nysaa]
kerja gelang patah...jauh tu dah xde dalam kamus..huhuhu...hujan panas pon sama...btw, url yg i kasi tu link kepada picture award tu... saya kasi award tu kat kamu jugak..

[sob]
sebahagian?..mu lupo sth..."Besar"

Sebahagian Besar!!!..huhuhu..klu org ckp penjenayah cam kemak..dorg ni pon sama...

gravatar
Yazid Husain berkata...
Isnin, Mei 18, 2009 4:26:00 PTG  

selamat hari ibu

gravatar
- j o h a r i - berkata...
Selasa, Mei 19, 2009 1:41:00 PTG  

normal la tu beb..starting keje
krg ko pki la roda 4 plak

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, Mei 19, 2009 3:50:00 PTG  

[Yazid]
selamat utk mu jua

[johari]
lambat lagi kot..klu dah kai 4..mesti carik yg betul2 puas ati punyer..

gravatar
sHe berkata...
Isnin, Mei 25, 2009 10:21:00 PTG  

klu dlu v power racing tahan 2mggu, skrg tahan brapa hari lah?

Catat Ulasan