Majlis Pertabalan Penoyol Tegar

files , , ,

Aku agak sibuk kebelakangan ini. Bila difikir2kan, aku tak nampak pon apa benda yang aku sebuk2kan sangat. Sejak dua menjak ni, aku tension bila pikir pasal toyol yg ada kat umah sewa neh. Makin menjadi2. Nak reveal, takut nanti lain pulak jadinya. Jadi, untuk selesaikan masalah ni, aku plan satu majlis. (Buat2) Sebok aku pon, aku sedang arrange satu majlis bakar ayam kat umah sewa. Jadi tetamu yang dijemput sila datang ke rumah aku hari ini Jam 5 pm. Aku nak, bila aku blk jer dari opis..semua dah standby untuk gotong royong. Bila masuk time maghrib, aku nak laki sahaja. Berjemaah semayang maghrib dan hajat untuk menghalau toyol. Pastu aku nk kasi ceramah. Nak kasi brainwash sama itu toyol. Masa lelaki tengah bermunajat menghadap ilahi, perempuan2 (kecuali syazwani) sila bakar ayam atau buat apa2 yang patut.

Senarai Nama Tetamu Jemputan Majlis BBQ’s Villa Mak Su

1. Ayie Kacak Sokmo
2. Wan BF Ayie
3. Ma (Awek Ayie )
4. Suhaimi a.k.a Razak Baginda
5. Ajak a.k.a Kui Kui
6. Ajis Toyol Brutal
7. Fazriey The Bung Bung
8. Syazwani Pondan
9. Syah Speaker Kampong
10. Hasifah Sub wofer Pekan
11. Hycheal Comel Nak Mampos!!!
12. Linda Nemo
13. She Tumbletonet
14. Yusrina Andu Hawaii
15. Naim Boyot Terburai
16. Adam Serabai Besar Gedabak
17. Helmi Kimon Cuby

Tetamu Jemputan yang comfirm tak datang walaupun dijemput.

1. Padil Si Lesung batu
2. Joe esporton
3. Afiq Beruang Polar

p/s: Jika terdapat nama-nama yang tidak tersenarai, anda juga dijemput hadir.

Masa : 5.00 PM – 5.00 AM
Tempat : Villa Mak Sue
Tarikh : 7 April 2009

10 Note:
gravatar
Fareenz berkata...
Selasa, April 07, 2009 11:54:00 PG  

saya nak dtg juga dgn muka tak malu!!

hahaha!!

gravatar
Ace berkata...
Selasa, April 07, 2009 1:15:00 PTG  

malam ni laaa...alamakkk...nk join...
weih, suh ar toyol tu paw duit, bg kt aku nk bt tambang flite p sana.

gravatar
n i s a berkata...
Rabu, April 08, 2009 4:13:00 PG  

baling kacang hijau 1 kg hari2 dekat muka toyol tu macam org tua2 cakap. dia fedup terus ta curik da. haha.

apesal syazwani tu special skit? musykil betul. hihi

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, April 08, 2009 9:52:00 PG  

[Fareen]
mai la..saya jemput sumer...haih..smlm byk ayam tak habis..sampai kena buat agihan mcm bantuan makanan palestin.

[ace]
oh..no..no..no..duit dia paw tu duit ktorg, k...nnt ktorg nk mkn apa?...terkini.dia paw dak umah aku Lbh dari seratus kot..org tu sikit..org ni sikit...ko kan dah KAYA..pakai la duit gaji tu..atau duit gaji tu hang dah prabis kat awek? =]

[nysaa]
Syazwani tu pondan """LAWA""" giler tahap cipan...""""PUTIH"""" giler bak kerbau....""""SLIM"""" giler cam boncis...
itu yg mmbuatkan dia spesal..dan dia kena ikut jugak tentatif majlis...

kacang hijau?..mcm pernah dgr...toyol fade up eh ngan kacang hjau?...yg saya tau..dia ghalit sket klu bg main ngan kacang..

gravatar
Ace berkata...
Rabu, April 08, 2009 11:14:00 PG  

AMBOIIII....
duit gaji aku masuk tabung nti nk bt hantaran:]
hehe... so, cmner dgn itu upacara menhalau toyol ?
berjaya kah?

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, April 09, 2009 8:34:00 PG  

byk la hantaran...cpt gilak kau mahuk akawen sama itu sumandak..kasi cerita sama aku siapa itu sumandak..jika tidak..aku akan menghantui mimpi tidur mu...

gravatar
en_me berkata...
Khamis, April 09, 2009 10:01:00 PG  

semalam tewww..

gravatar
sHe berkata...
Khamis, April 09, 2009 3:43:00 PTG  

amvoiiii!!

haha.. ;)

gravatar
Yazid Husain berkata...
Khamis, April 09, 2009 4:17:00 PTG  

dah tertangkap?

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, April 09, 2009 4:46:00 PTG  

[en.me]
u dah terlepas en.me...

[Tumble]
shhhh!!! kantoi la..segan i nnt ngan dia...

[Yazid]
Tak tangkap lagi...cuma semua housemate dah tau siapa toyol..ngan aku jelah kot dia kantoi..lagipun..sapa yg baca list tetamu ni..comfirm akan tau siapa toyol tu..aku berani tulis sbb aku yakin sgt, korg bukan baca satu per satu list tu..hahahaha...

Catat Ulasan