Entri Separa Telap, Pertembungan Dua Galaksi.

files , ,

Sejak dua menjak ni. aku tadak isu utk ditulis, sampai la tergelak golek-golek bila tengak klip video nie.. Cipan punya org jer yang ada otak berteknologi nano seperti mereka nih. Klu korg xpaham loghat Klate, meh aku tlg terjemahkan. Mana tau, otak berkarat yang tension boleh jadi cerdas sket lepas tgk. Untuk makluman, barang siap yang faham cerita ini tanpa perlu mengguna subtitle, maka dia adalah manusia yang punya tahap DHA yang overdose dalam kepala.


Sudin : ada apa?
Polis : Mana rumah Pak Su Kocak (Jimak) ?
Sudin : Bukan kat sini rumahnya, tu kat depan sana, yang tadak pintu.
Polis : Sama-sama.
Sudin : Timakaseh.

Knock..Knock..Knock…Knock..!!!!

Sudin : Wei bengong, ketuk kuat sket!!
Polis : ??

Bung..Bang..Bung..Bang…!!!!

Polis : Makcik, makcik ni bini Pak Su Kocak (Jimak) ker?
Mak Enon: Dia pegi bayar muka kereta.
Polis : OOoo..pegi beli kereta baru pulak ker?....Aiih..saman-saman yang lepas ni apa cerita?..Borang zakat pon dah kuar dah ni. Nak kena tangkap ker?
Mak Enon: Atas dahi ko (otak kau!!),nak tangkap dia. Langkah mayat aku dulu. Kenal org dulu lar..

*Sudin bengang…

Sudin : makcik..makcik…makcik tak bleh ckp camni…polis ni, klu dia pukul org, dah tak ingat dunia. Jgn la ckp camtu..dia golek makcik macam bola, mampus makcik..kuar tahi la..

Mak Enon: Senang-senang ko nak lenyek aku. Aku ni bini Pak Su Kocak (Jimak).
Sudin : Aiiihhhh…!!!! Dan kena tangkap…tak dapat kocak (berjimak) la wei...
Mak Enon : hah..tak leh kocak (berjimak )..tak nak la akuuuuu…..!!!


Sudin : Encik, dia ni memang otak blue..

P/s :Entri ini separa cabul . Jadi, kepada viewer yang tidak dapat menerima hakikat cerita ini. Jgn terjun bangunan, kerana ia merbahaya kepada pejalan kaki dibawah sana.

7 Note:
gravatar
sHe berkata...
Khamis, April 09, 2009 5:13:00 PTG  

haha pondan~..

gravatar
Yazid Husain berkata...
Jumaat, April 10, 2009 9:39:00 PG  

18sx

gravatar
Ace berkata...
Jumaat, April 10, 2009 4:10:00 PTG  

aku belajar nih...kocok2, dok tubik...
apakah maksudnya wahahi cik sudin?

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Ahad, April 12, 2009 10:48:00 PG  

[tumble]
kamu lagi pondan..

[jid]
ept tutup mata..xbaik utk anak2..

[ace]
alamak..xbrani aku nak jwb yg ni...aku tahu..inul !!

gravatar
esporton berkata...
Ahad, April 12, 2009 10:18:00 PTG  

aku duduk tganu 5 taun..
n ramai kawan dak kelate,,
jadi ada paham sikit...
haha

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Isnin, April 13, 2009 8:02:00 PG  

uuuuUUuu~~hebat u..nnt aku nak g sabah plak..klu ada rezeki..ni kira student exchange pen-borneo..saya mau ke sana bah..

gravatar
n i s a berkata...
Jumaat, April 17, 2009 12:31:00 PG  

sakit perut gelak. haha. nice video!

Catat Ulasan