Tagged

files


1) go to your picture holder in your computer.
2) go to 6th folder of photos
3) go to 6th picture of that folder* put the picture on your blog n description of it..
* invite six friends to join the challenge..



Haih..x abes lagi rupanya tagging ni.. =)
aku mintak maaf awal-awal. Sebab aku terpaksa edit sket gambar ni. Aku dah janji x nak publish secara komersil gambar peribadi aku (ayat poyo). memang kebetulan, gambar aku sorg2..haih..

Gambar ni aku amik kat umah parent angkat aku kat Kertih. Masa ni ada fieldwork subjek muara bakau, lecturer aku guna kuasa dia wat program anak angkat kerjasama dengan Malaysia Nature Society (MNS). Jadi, duit projek datang ari MNS, tapi tu sumer xde kaitan secara langsung dengan gambar diatas. Kenapa gambar diatas oleh wujud sebab rumah mak angkat aku xdak cermin. Dengan kebijaksanaan yang tuhan bagi. Aku guna Camera sbb nak tgk rambut aku ok ker tak..kena jaga beb sebab kat kampung tuh byk gak gadis (wlpn xcun sgt) . Level kacak kena la dalam piawai. Mana la tau kuasa mulut orang..tup2..aku bleh kawen ngan anak raja.

aku nak pass tag ni kat sorg jer.... Anak Tukang Jahit..Go bebeh..

7 Note:
gravatar
Unknown berkata...
Rabu, Februari 25, 2009 3:17:00 PTG  

aku pun teringin nak pergi kertih berikutan berikutan ayat2 pada baris2 terkahir...haha..bila nak balik johor ni...nanti ko balik dengan 1002 perubahan, sebab kami hari giat berlatih...kahkahkah

gravatar
Yazid Husain berkata...
Rabu, Februari 25, 2009 3:19:00 PTG  

aq terkena simpsonise. nanti aq lakukan. semalam aq cuti pergi ke loader croaklan. mintak kerja baru

mudah-mudahan dipermudahkan rezeki aq. amin

gravatar
yR berkata...
Khamis, Februari 26, 2009 11:57:00 PG  

tu muka ke apa?

meh la cni

ak cop ngan kaki

sure tak nampak pape lepas tu

gravatar
n i s a berkata...
Sabtu, Februari 28, 2009 4:41:00 PTG  

walaupun lepas edit, i can tell u are one cute guy. kan kan?

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Ahad, Mac 01, 2009 2:23:00 PTG  

[zali]
ko punya reason yang kukuh untuk kesana...hahaha..aku?..xkot.. =p

wei, xsabaq nak blk johor..klu aku ada duit byk..dah lama aku blk sana...

[yaz]
jid..jgn r wei..susah r aku klu ko xde...tapi apa2 pon aku doakan yg terbaik untuk ko..amin..

[yusof]
cop la..mmg dah la kan ko nak cop muka aku pakai kaki ko..mgkin boleh redha tekanan perasaan ko..

[nysaa]
haih..no lah...apalar nysaa neh...kesitu plak..hurmm..u make me shy2 cat lor...

gravatar
Yazid Husain berkata...
Rabu, Mac 04, 2009 11:33:00 PG  

kenapa sorang sahaja di tag

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Selasa, Mac 10, 2009 9:47:00 PG  

sbb yg lain dah buat..dan aku mls nak pass..nnt meleret... t_T

Catat Ulasan