Pertukaran Jadual

files , , ,

Aku ada ,maklumkan yg aku akan bpindah ke Johor..tp ada beberapa perubahan, bukan lg kat luar Bandar (Kota Tinggi) tp betul kat JB..siot tol..dah la last minit gtau..buat aku down…aritu dorg ckp nnt g sana g ngn van U. last2 kena g sendiri.naik bas..ntah ada ke tidak tiket bas time Depavali ni..

2 Note:
gravatar
Alyn Tahir berkata...
Khamis, Oktober 30, 2008 11:38:00 PG  

apekah mksd berpindah??? huu.... jm la blk ngn aku. ;p aku kt kl ni.

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Oktober 30, 2008 1:51:00 PTG  

berpindah penempatan laa..huhuuhu..skrg ni kan aku kt UMT..ni penempatan smentara..tp penempatan sbnr kt Johor..lbh spesifik..kota tinggi..tapi ada perubahan..aku akan dok HQ untk dua minggu..baru aku leh tansfer ke Kota tinggi kat hatchery seahorse tu...huhuhuhuu...

Catat Ulasan