Hijrah untuk Nafkah

files , , , ,

Lagi 5 hari…Aku akan blah dari Terengganu untuk jangka masa yang agak panjang…Cuma kadang2 jer bleh blk..3 tahun aku melepak di Terengganu.. xde apa yang menarik sgt pun pasal Terengganu..mungkin dah terbiasa kat sini, perasaan jadi agak janggal untuk pindah..sentimental value terlalu byk kot…

aku harap..bila dah pindah ke Johor, otak aku lebih matang untuk menerima dan belajar sesuatu yang baru di negeri orang. Ni bukan kali pertama aku ke Johor.. lepas SPM aku pernah dihumban ke Mersing 2 bulan dan JB sebulan..PLKN punya pasal…Cuma kali ni..aku pegi untuk sesuatu yang lebih bermakna dlm hidup aku…pergi untuk mencari rezeki..aku bukan lagi budak sekolah..aku dah besar rupanya..mrantau jauh dari orang2 yang aku kenal..orang yang aku rapat..nasib baik aku dihumban bukan dikawasan Bandar…aku memang sgt xsuka kehidupan di kawasan Bandar,sgt memeningkan kepala..semuanya mahal..dan yang plg ketara,aku punya masalah untuk igt jalan..damn~~~..

aku prefer untuk hidup ngan tenang di pekan atau bandar2 kecil..apa pun…hijrah kali ni aku sgt2 harapkan sesuatu bermakna dlm hidup aku…


Tempat aku akan lepak di ada dlm peta ni...aku pon tau mana nk tunjuk..

4 Note:
gravatar
sHe berkata...
Rabu, Oktober 29, 2008 3:16:00 PTG  

apartment klu ada bilik lebih, bagi kat saya satu! (^.^)

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Rabu, Oktober 29, 2008 3:57:00 PTG  

klu ada lebih sy xnk bg..awk duk ng sy jelah...\(^.^)/

gravatar
Azri Ace berkata...
Khamis, Oktober 30, 2008 8:41:00 PG  

alaa....kecoh la korg nih.
aku ade gak. bg la aku duk skali. jemaah tu lagiiiii berkat:)

***psttt...haikel seperti tidak biasa plk.

gravatar
Hint PerihaL berkata...
Khamis, Oktober 30, 2008 10:09:00 PG  

ngoi..bab ni xleh jemaah beb...T_T kuwangsam toi..xleh share2..dia aku punya...\(^-^)/

Catat Ulasan